  • 1. Data: 2004-11-25 18:13:07
    Temat: Zerwanie lokaty w VW Banku
    Od: "Figaro" <f...@o...pl>

    Czy jest jakaś kara umowna za zerwanie lokaty terminowej w VW Banku po kilku
    dniach. W TOiP doczytałem się, że wypłacają wtedy tylko 1/2 należnego
    oprocentowania, ale czy oprócz tego jest jeszcze coś ??
    F.

  • 2. Data: 2004-11-27 06:29:51
    Temat: Re: Zerwanie lokaty w VW Banku
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

> [...]
    > dniach. W TOiP doczytałem się, że wypłacają wtedy tylko 1/2 należnego
    > oprocentowania, ale czy oprócz tego jest jeszcze coś ??

    nie ma zadnej dodatkowej 'kary'
    zrywanie lokaty trwa przynajmniej jakies 0,5h, przerabialem to ostatnio :)

    GP