  • 1. Data: 2013-08-09 09:51:23
    Temat: Zawracanie glowy pracodawcy (bgz)
    Od: m...@g...com

    Jakis czas temu zmienilem pracodawce, nadal korzystalem z BGZ i premia za
    wynagrodzenie byla.
    Ale niedawno bank w nowym regulaminie zazadal, by w przypadku zmiany pracodawcy
    zlozyc zlecenie jeszcze raz. No to zlozylem, pytajac czy musza to wysylac do
    pracodawcy, skoro i tak moja pensja wplywa od dawna.
    Pani powiedziala, ze nie i ze nie wysla.
    Jednak wyslali, listem poleconym, na adres siedziby zarzadu firmy (duzej), gdzie szef
    musial to ostemplowac i podpisac, ze wplynelo i dostalem pisemne wezwanie do kadr w
    celu wypelnienia dokumentow zmiany numeru konta.
    I co ja mam tam teraz powiedziec, zeby nie wyjsc na osobe niepowazna? Ze konto
    zmieniam, ale nie zmieniam, tylko wypelnilem zlecenie, zeby dalej korzystac z
    promocji? :-/

    M.

  • 2. Data: 2013-08-09 15:29:45
    Temat: Re: Zawracanie glowy pracodawcy (bgz)
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > I co ja mam tam teraz powiedziec, zeby nie wyjsc na osobe niepowazna? Ze konto
    zmieniam, ale nie zmieniam, tylko wypelnilem zlecenie, zeby dalej korzystac z
    promocji? :-/

    A musisz coś mówić?

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2013-08-09 15:34:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 9 sierpnia 2013 09:51:23 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:
    > I co ja mam tam teraz powiedziec, zeby nie wyjsc na osobe niepowazna? Ze konto
    zmieniam, ale nie zmieniam, tylko wypelnilem zlecenie, zeby dalej korzystac z
    promocji? :-/
    Kto dużo pyta dużo odpowiedzi dostaje;)
    Po co lazłeś do banku i informowałes o zmianie pracodawcy?
    Przeciez skoro pensja wpływa to w życiu by sami się nie zorientowali że od innego
    pracodawcy. A tak narobiłes roboty bankierom i Sobie;)

  • 4. Data: 2013-08-10 20:11:37
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > I co ja mam tam teraz powiedziec, zeby nie wyjsc na osobe niepowazna? Ze
    > konto zmieniam, ale nie zmieniam, tylko wypelnilem zlecenie, zeby dalej
    > korzystac z promocji? :-/

    najlepiej prawde, w oszczednych slowach