  • 1. Data: 2013-08-08 21:23:56
    Temat: [Alior Sync] Wpływ fazy księżyca na kwotę odsetek
    Od: osa <w...@p...fm>

    Czy Mądrość Grupowa słyszała o wpływie fazy księżyca lub innych
    podobnych czynników na kwotę odsetek przy lokacie w Syncu? Pytam
    poważnie bo miałem dwie lokaty o identycznych parametrach, ale jedna
    zapadła w poniedziałek, a druga dziś. Odsetki różnią się o 1gr, więc nie
    jest to żaden 'zgubiony' lub 'dołożony' dzień bo byłaby większa różnica.
    Jakieś pomysły?

  • 2. Data: 2013-08-08 21:37:22
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    osa napisał(a) :
> [...]
    > zapadła w poniedziałek, a druga dziś. Odsetki różnią się o 1gr, więc nie
    > jest to żaden 'zgubiony' lub 'dołożony' dzień bo byłaby większa różnica.

    Z powodu upału nie takie rzeczy robiły się większe ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 3. Data: 2013-08-09 01:44:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." ku0s2a$cgk$...@n...news.atman.pl

    czynników na kwotę odsetek przy lokacie w Syncu? Pytam
    poniedziałek, a druga dziś. Odsetki różnią się o
    różnica. Jakieś pomysły?

    > Z powodu upału nie takie rzeczy robiły się większe ;-)

    Czyli wg Ciebie trzeba pobierać, gdy jest zimno i wpłacać, gdy gorąco?...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'