  • 1. Data: 2008-08-10 20:05:45
    Temat: Zapis sesji po wylogowaniu z Citi.
    Od: "mirek" <m...@w...op.pl>

    Ciągle mam z tym problemy. Dzisiaj np. wykonałem przelewy do zusu i jeden
    prywatny a w podsumowaniu widoczny był tylko ten prywatny. Mam w
    ustawieniach pokazywanie wykonanych operacji a wcześniej zdarzało się, że
    zapis pokazywał wszystkie moje przejścia na stronach Citi. Poza tym,
    podsumowanie jest generowane jako strona html, po zamknięciu okienka jest
    stracona. Jak ją zapisać do pliku? Przy domyślnym ustawieniu przez IE
    formatu i kodowania zapisuje się strona z komunikatem "wylogowano pomyslnie"
    ale bez podsumowania sesji. Czy to błędy nowej strony Citi czy coś z moją
    przeglądarką jest nie tak?
    Mirek.