  • 1. Data: 2008-08-09 22:34:19
    Temat: Lokalizacja pieniędzy po numerze
    Od: k...@g...com

    Witajcie
    Szukam serwisu, ktory oferuje lokalizacje bankotów (dolarów, złotówek)
    na podstawie numeru. Dzięki za pomoc.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-08-09 22:35:20
    Temat: Re: Lokalizacja pieniędzy po numerze
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 9 Aug 2008 15:34:19 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:

    >Szukam serwisu, ktory oferuje lokalizacje bankotów (dolarów, złotówek)
    >na podstawie numeru. Dzięki za pomoc.

    LOL

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 3. Data: 2008-08-09 23:24:37
    Od: k...@g...com

    > LOL

    może Cię to śmieszy ale są serwisy (widziałem kilka lat temu), w
    których użytkownicy wpisywali na stronie numerki banknotów i na tej
    podstawie można było ładnie zobaczyć np.: jak banknocik 100$ po 3
    miesiącach z Nowego Jorku trafia do Polski.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2008-08-09 23:39:48
    Od: "Wojtek" <wbijok[no]@[spam]wp.pl>

    http://www.wheresgeorge.com

    Wojtek

  • 5. Data: 2008-08-09 23:41:32
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    k...@g...com wrote:
> [...]
    > podstawie można było ładnie zobaczyć np.: jak banknocik 100$ po 3
    > miesiącach z Nowego Jorku trafia do Polski.

    Chyba się komuś nudziło...
    Chociaż... jedni spisują ptaki z obrączkami, to inni mogą i banknoty :)
    Co kto lubi. Tylko po co?

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 6. Data: 2008-08-09 23:54:28
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 9 Aug 2008 16:24:37 -0700 (PDT), k...@g...com wrote:

> [...]
    >podstawie można było ładnie zobaczyć np.: jak banknocik 100$ po 3
    >miesiącach z Nowego Jorku trafia do Polski.

    Masz na myśli "Where's George"? Po starannym obejrzeniu, zwłaszcza
    strony ze statystyką, ponownie: LOL. Jeśli masz w portfelu tysiąc
    banknotów z martwymi prezydentami, statystycznie "Where's George" wie
    COKOLWIEK tylko o jednym z nich (przy czym to "cokolwiek" może
    odnosić się do lokalizacji dziesięć lat temu).
    Ale miłej zabawy. :)

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 7. Data: 2008-08-10 00:25:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Miernik pisze:

    > Chyba się komuś nudziło...
    > Chociaż... jedni spisują ptaki z obrączkami, to inni mogą i banknoty :)
    > Co kto lubi. Tylko po co?

    Póki co internet jest "wolny", a w związku z tym można w nim znaleźć
    nawet największe dziwactwa. I to jest jego piękno!

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz

  • 8. Data: 2008-08-11 07:50:59
    Od: martin <m...@g...com>

    k...@g...com pisze:

> [...]
    > podstawie można było ładnie zobaczyć np.: jak banknocik 100$ po 3
    > miesiącach z Nowego Jorku trafia do Polski.

    są też serwisy które podadzą datę i przyczynę twojej śmierci. Pewnie z
    takim samym prawdopodobieństwem jak lokalizacje banknotów :)

    pozdro
    m.