eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamykanie konta ING - problem › Zamykanie konta ING - problem
  • Data: 2013-07-30 13:37:34
    Temat: Zamykanie konta ING - problem
    Od: "Pawel U." <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sytuacja w punkcie obsługi w Tarnobrzegu. Wizyta była z zamiarem zamknięcia
    niepotrzebnego konta i oddania karty. Otóż konta nie dało się zamknąć, bo w
    systemie figuruje dowód osobisty klienta jako skradziony. Obsługa próbowała
    ale "system nie pozwala". Było około roku wstecz zgłoszenie drogą
    telefoniczną zrobione i przyjęte przez ING, ale okazało się później że dowód
    był wyciągnięty z portfela i pozostawiony w domu.
    Nie przeszkodziło to jednak obsłudze w trakcie wizyty klienta przyjęcia
    zastrzeżenia karty i wydali dokument to potwierdzający osobie która
    "skradzionym" dowodem się posługuje ;-)
    Teraz bez karty konto jest bezpłatne, ale znając cwane zagrywki banków może
    się to w każdej chwili zmienić. Więc jak wybrnąć z tej sytuacji? Wg
    regulaminu można korespondencyjnie zamknąć po potwierdzeniu podpisu przez
    notariusza, no ale on tożsamość stwierdzi na podstawie "skradzionego"
    dowodu, czyli bez sensu ta ścieżka.

    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1