  • 1. Data: 2002-12-16 17:57:33
    Temat: Zamykanie Multi...
    Od: "Robert1" <piotr@centrum._cz>

    Dla mnie ciekawostka:

    Zamkniecie konta w Multibanku.

    1 listopad
    Wszystko ok (poza natarczywoscia - dlaczego, przeciez jestesmy najlepsi,
    itp), prosza o przeciecie karty i zostawienie 15 zl "rozliczenie karty".
    Ciekawostka, bo dlaczego akurat 15 zl nikt nie wie.

    12 listopad - oplata za konto, ktore jest zamkniete (?!)

    29 listopad - oplata za prowadzenie r-ku, ktory jest zamkniety (?!)

    16 grudzien - 3 zl za wyplate reszty z owych 15 zl.

    Na pytanie, dlaczego pobieraja owe 3 zl - "bo takie jest prawo bankowe".

    Dla mnie to dziwne - moze ktos mi to wytlumaczy? Nawet zamykajac konto w
    Citi - co prawda zamkneli po pol roku, ale zadnych oplat nie pobierali...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 2. Data: 2002-12-16 18:29:54
    Temat: Re: Zamykanie Multi...
    Od: "Jerzy Skrzypczyński" <j...@x...wp.pl>

    Po co zamykać konto w Multi jak to jest naprawde najlepszy bank...

    Żaden inny nie podchodzi tak do klienta i nie oferuje takich dogodnych
    warunków i usług...

    Ciemniak z Ciebvie chlopaku....

    Buhahahahah!!!!!

  • 3. Data: 2002-12-16 18:52:41
    Temat: Re: Re: Zamykanie Multi...
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Dec 16, 2002 at 07:53:34PM +0100, Kamil Jońca wrote:

    >Dlaczego 2 razy ??

    Bo pewnie mial rachunek z linia kredytowa, i miesiac zamykal mu sie
    dokladnie 12, stad poprzedni sie skonczyl 12, a 29 naliczyli za czas
    kiedy byl jeszcze otwarty, ale pewnie nie pelna oplate.

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-12-16 18:53:34
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Robert1 wrote:
> [...]
    > itp), prosza o przeciecie karty i zostawienie 15 zl "rozliczenie karty".
    > Ciekawostka, bo dlaczego akurat 15 zl nikt nie wie.
    Zapewne powiedzieli orientacyjnie

    > 12 listopad - oplata za konto, ktore jest zamkniete (?!)
    >
    > 29 listopad - oplata za prowadzenie r-ku, ktory jest zamkniety (?!)
    Dlaczego 2 razy ??

    > 16 grudzien - 3 zl za wyplate reszty z owych 15 zl.
    To rozumiem.

> [...]
    > Citi - co prawda zamkneli po pol roku, ale zadnych oplat nie pobierali...
    Po prostu.
    Złożyłeś _dyspozycje_ zamknięcia r-ku.
    Taki rachunek zwykle jest jeszcze prowadzony przez np. miesiąc(żeby
    spłynęły operacje kartowe, gdybyś przypadkiem nie powiedział pracodawcy,
    etc.)
    I stąd opłata za prowadzenia. Opłata za wypłatę, to tak naprawdę
    prowizja za przelew(tylko dlaczego takie tłumaczenie?)
    No i nie rozumiem dlaczego 2 opłaty?
    KJ

  • 5. Data: 2002-12-16 18:56:00
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jerzy Skrzypczyński wrote:
    > Po co zamykać konto w Multi jak to jest naprawde najlepszy bank...

    Nie ma czegoś takiego jak najlepszy bank.

    > Żaden inny nie podchodzi tak do klienta i nie oferuje takich dogodnych
    > warunków i usług...
    Polemizowałbym.

    > Ciemniak z Ciebvie chlopaku....
    Trochę kultury.

    > Buhahahahah!!!!!

    No i z czego się śmiejecie ? Z siebie samych się śmiejecie.
    KJ

    [..]

  • 6. Data: 2002-12-17 01:22:25
    Od: "Robert1" <piotr@centrum._cz>

    > Zapewne powiedzieli orientacyjnie

    Wlasnie... Ale ciekawe na jakiej podstawie okreslaja ta kwote - ktora
    powinna zostac po zamknieciu r-ku i zwroceniu kart(y).

    > Złożyłeś _dyspozycje_ zamknięcia r-ku.

    Fakt

    > Taki rachunek zwykle jest jeszcze prowadzony przez np. miesiąc(żeby
    > spłynęły operacje kartowe, gdybyś przypadkiem nie powiedział pracodawcy,
    > etc.)

    I tu moje przeoczenie. Pisze jak byk ze termin wypowiedzenia 30 dni.

    > I stąd opłata za prowadzenia. Opłata za wypłatę, to tak naprawdę
    > prowizja za przelew(tylko dlaczego takie tłumaczenie?)
    > No i nie rozumiem dlaczego 2 opłaty?

    W sumie juz mi sie wyjasnilo mniej-wiecej. Zamkniecie ok, termin 30 dni ok,
    czyli jeszcze za ten okres moga sobie pobrac prowizje. Te 15 zl tez niech
    juz bedzie.

    Ale - skoro konto zostalo zamkniete, a raczej zostala wypowiedziana umowa
    prowadzenia r-ku 1.11 to zgodnie z art 66 umowy powinienem wskazac konto, na
    ktore pozostale srodki maja zostac przelane po tym terminie. A nie zostalem
    o tym poinformowany - po prostu proszono o zgloszenie sie za jakis miesiac.
    Tak wiec zglaszajac sie 16.12 - naliczyli prowizje za kolejny miesiac... Ale
    i tak dla mnie sprawa pozostaje niejasna. Skoro konto zamykam 1.xx to
    faktycznie konto jest likwidowane 1.xx+1. I bank sobie ladnie tego 1.xx+1
    nalicza oplate za prowadzenie caly kolejny miesiac w ktorym juz konta nie
    ma. Jesli nadal sie myle to prosze o info. No, chyba ze zgodnie z
    regulaminem po uplywie tych 30 dni konto staje sie w mysl owego art 66
    "nieoprocentowanym depozytem" i wlasnie za to pobieraja owa prowizje. W tym
    przypadku wina lezy po stronie osoby z banku ktora zamykala konto i nie
    wyjasnila, ze nalezy podac nr r-ku na ktore maja przelac pozostala kwote.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 7. Data: 2002-12-17 01:30:11
    Od: "Robert1" <piotr@centrum._cz>

    > Polemizowałbym.

    Tu sie niestety zgodze. Przychodzac do banku i bedac zainteresowanym
    naprawde duzym "multiplanem" - czyli produktem na ktorym bank duzo zarabia
    dostaje wizytowke z prosba abym zadzwonil za kilka dni? To juz nawet w Citi
    gdy sie jest zainteresowanym karta bardziej sie stara.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 8. Data: 2002-12-17 11:54:16
    Od: LeszekR. <l...@o...pl>

    [ Jakiś czas temu, Jerzy Skrzypczyński napisał(a): ]

    >Po co zamykać konto w Multi jak to jest naprawde najlepszy bank...

    ROTFL
    pozdrawiam, czytelnik Jamy Mastaha [twój e-mail i ew. pozostałe namiary]