  • 1. Data: 2002-12-16 17:04:21
    Temat: Linia kredytowa w PKO BP
    Od: "Wiola" <w...@p...onet.pl>

    Witam!
    Jurto mam złożyć wniosek o linię kredytową na rachunku osobistym. Rachunek
    mam ponad rok, a dochody z ostatnich 3 miesięcy są takie, że 6 cio krotność
    wpływów to ponad 22 tysiące. Mam w związku z tym pytanie: czy jeżeli napiszę
    taką kwotę, to z Waszych doświadczeń, ile najprawdopodobniej zostanie
    przyznane, bo nie wydaje mi się, żeby bank był taki hojny. Jest to konto
    wspólne, nie mamy innych kredytów. Mamy troje dzieci i wydatki mieszkaniowe
    ok 600 zł.
    Dzięki za odpowiedź.
    Wiola

  • 2. Data: 2002-12-16 19:39:36
    Temat: Re: Linia kredytowa w PKO BP
    Od: "Konrad" <k...@p...post.pol>

    Wiatam
    Użytkownik "Wiola" napisała:
    > Witam!
    > Jurto mam złożyć wniosek o linię kredytową na rachunku osobistym. Rachunek
    > mam ponad rok, a dochody z ostatnich 3 miesięcy są takie, że 6 cio
    krotność
    6-cio krotnosc nie jest juz wyznacznikiem, teraz obowiazuje 5-krotnosc

> [...]
    > taką kwotę, to z Waszych doświadczeń, ile najprawdopodobniej zostanie
    > przyznane, bo nie wydaje mi się, żeby bank był taki hojny.
    zdolnosc kredytowa raczej masz (o ile to co podalas to wszystkie
    obciazenie), wiec na 99%
    zostanie Ci przyznane limit 5xsrednie wplywy.

    pozdr
    Konrad

  • 3. Data: 2002-12-16 20:19:23
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl>

    Liczyłbym co najwyżej na 3x, no może 4x. Aczkolwiek, kto wie?
    T.

  • 4. Data: 2002-12-16 20:23:12
    Temat: Odp: Linia kredytowa w PKO BP
    Od: "Wiola" <w...@p...onet.pl>

    Powiem szczerze, że nie chciałabym się wygłupić z podaną kwotą, chociaż
    papier wszystko przyjmie. Tylko jeszcze zastanawiam się, czy brane są pod
    uwagę średnie wpływy z ostatnich 3 miesięcy (tak chyba kiedyś czytałam), czy
    na przykład z dłuższego okresu.
    Wiola

    Użytkownik Tomasz Nowicki <t...@p...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:atlcgi$83j$...@n...tpi.pl...

  • 5. Data: 2002-12-16 20:37:58
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Wiola" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uwagę średnie wpływy z ostatnich 3 miesięcy (tak chyba kiedyś czytałam), czy

    To zależy od konkretnego człowieka na jakiego Twój wniosek trafi. Nie ma sztywnych
    reguł.
    Skoro twoje nadwyżki miesięczne są na poziomie 3700 zł po odliczeniu typowych
    wydatków, to spodziewaj się limitu na poziomie 10 do
    20 tys.

  • 6. Data: 2002-12-17 11:42:34
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Wiola" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > przyznane, bo nie wydaje mi się, żeby bank był taki hojny. Jest to konto
    > wspólne, nie mamy innych kredytów. Mamy troje dzieci i wydatki

    wpisz tyle ile potrzebujesz
    najwyżej odrzucą wniosek i napiszesz następny
    albo zaproponują niższą kwotę

    pozdrawiam
    plusz

  • 7. Data: 2002-12-17 15:00:34
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

> [...]
    > Skoro twoje nadwyżki miesięczne są na poziomie 3700 zł po odliczeniu
    typowych wydatków, to spodziewaj się limitu na poziomie 10 do

    Czasem PKOBP jest nadzwyczaj hojne w przyznawaniu limitów kredytowych... Z
    dużym prawdopodobieństwem - ile wpisałeś, tyle dostaniesz.

    Grzexs

  • 8. Data: 2002-12-17 15:22:27
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czasem PKOBP jest nadzwyczaj hojne w przyznawaniu limitów kredytowych... Z
    > dużym prawdopodobieństwem - ile wpisałeś, tyle dostaniesz.

    Bo jak jesteś młody yupii to do 50 tys limit kredytowy dostaniesz.
    jak jesteś stary wyga.... to ciut więcej.
    Ale na 100 tys to nawet najbogatszy Polak nie mógłby liczyć:-)