  • 1. Data: 2002-12-16 16:57:57
    Temat: [Telepekao] Year 9999 compatible
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Właśnie złożyłem przelew w Telepekao:

    Przelew cykliczny o cyklu co 5 dni i dacie zakończenia cyklu 31.12.9999

    ... a taki mało poważny przerywnik ;)

    Szy.

  • 2. Data: 2002-12-16 17:10:32
    Temat: Re: [Telepekao] Year 9999 compatible
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:chomik.atl48n.90.1@szymon.nitka.pl, Szymon Nitka wrote:
    > Właśnie złożyłem przelew w Telepekao:
    >
    > Przelew cykliczny o cyklu co 5 dni i dacie zakończenia cyklu
    > 31.12.9999

    No, no - imponujące - ja mam w Lukasie tylko zlecenie okresowe o najbliższej
    dacie wykonania w grudniu 2222 roku.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2002-12-16 17:16:59
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > No, no - imponujące - ja mam w Lukasie tylko zlecenie okresowe o najbliższej
    > dacie wykonania w grudniu 2222 roku.

    Eeeee...tam. ja mam w BSK bezterminowe:-)

  • 4. Data: 2002-12-16 17:19:35
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:atl1pu$n7q$1@news.tpi.pl, berdycz wrote:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Eeeee...tam. ja mam w BSK bezterminowe:-)

    Data zakończenia - bezterminowe, zapomniałem dodać :)

    --
    Robert

  • 5. Data: 2002-12-16 17:22:29
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Data zakończenia - bezterminowe, zapomniałem dodać :)

    Ooooooo!
    A cóż takiego masz do zapłacenia dopiero za 20 lat i do tego bezterminowo???
    Jakiś podatek gruntowy czy wieczystą dzierżawę???:-))

    Bo moje bezterminowe, są tak długo, aż mi się znudzą, albo kwota zmieni:-)

  • 6. Data: 2002-12-16 17:29:00
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:atl24a$pd3$1@news.tpi.pl, berdycz wrote:
> [...]
    > A cóż takiego masz do zapłacenia dopiero za 20 lat i do tego
    > bezterminowo??? Jakiś podatek gruntowy czy wieczystą dzierżawę???:-))

    220 lat :)
    Zakup jednostek TFI - to taki przelew-szablon. Musiałem go wyedytować aby
    zmienić tytuł, a przy tym podać nową datę - musiała być przyszła, bo
    przeszłej już system nie przyjmował.

    --
    Robert