  • 1. Data: 2002-02-06 07:53:12
    Temat: Zamykac - nie zamykac?
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Przeniosłam się z pieniędzmi do mBanku i zastanawiam się, co czynić z
    Eurokontem+ w Pekao. Zamykać? W zasadzie to tam wymagane są chyba stałe
    wpłaty, więc sądzę, że po kilku miesiącach mogą się zniecierpliwić i
    tak. Z drugiej strony, konto w jakimś marmurze na wszelki wypadek by się
    zdało, ponadto będę potrzebować historii tego rachunku załatwiając
    kredyt... Jak radzicie? Zamykać? Nie zamykać?

    Saddie
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/

  • 2. Data: 2002-02-06 07:55:20
    Temat: Re: Zamykac - nie zamykac?
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > zdało, ponadto będę potrzebować historii tego rachunku załatwiając
    > kredyt... Jak radzicie? Zamykać? Nie zamykać?

    Jeden marmur w rodzienie moze się przydać, ale może z dostępem przez WWW.

    Pozdrawiam
    -As-

  • 3. Data: 2002-02-06 09:32:44
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > zdało, ponadto będę potrzebować historii tego rachunku załatwiając
    > kredyt... Jak radzicie? Zamykać? Nie zamykać?

    zamykaj. ewntualnie otwórz konto zagranicą.

  • 4. Data: 2002-02-06 09:40:30
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > zamykaj. ewntualnie otwórz konto zagranicą.

    Niezłe ;-)

    Rafał

  • 5. Data: 2002-02-06 09:53:34
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    <n...@p...onet.pl> wrote in message
    > zamykaj. ewntualnie otwórz konto zagranicą.
    Za granica czego?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 6. Data: 2002-02-06 09:56:30
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze <n...@p...onet.pl> :
    [...]
    > zamykaj. ewntualnie otwórz konto zagranicą.

    Cholernie mi się przyda w przypadku potrzeby wpłacenia/wypłacenia
    gotówki w kasie 8->

    Saddie
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/

  • 7. Data: 2002-02-06 10:38:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Cholernie mi się przyda w przypadku potrzeby wpłacenia/wypłacenia
    > gotówki w kasie 8->

    To zostaw - albo przeniesc sie z historia do jakiegos innego blisko marmurka
    z nizszymi oplatami itd.

  • 8. Data: 2002-02-06 10:48:43
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > To zostaw - albo przeniesc sie z historia do jakiegos innego blisko
    marmurka
    > z nizszymi oplatami itd.

    A może rachunek bieżący w tym samym banku (Pekao SA)?

    Rafał

  • 9. Data: 2002-02-06 11:16:39
    Od: "Piotrek" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Tako rzecze <n...@p...onet.pl> :
    > [...]
    >
    > Cholernie mi się przyda w przypadku potrzeby wpłacenia/wypłacenia
    > gotówki w kasie 8->

    Ja przenosze sie do Multi banku a ponad to otworzylem konto a'vista w BZWBK,
    mam dostep przez inet a konto nie kosztuje nic. Oczywiscie nie ma sensu tam
    trzymac pieniedzy bo ma jakies sladowe oprocentowanie ale mozna wplacac
    gotowke w kasie. Kiedys Pekao SA tez mial rachunki a'vista, sprawdz moze
    jeszcze maja cos takiego.

    Piotrek

  • 10. Data: 2002-02-06 12:11:09
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > <n...@p...onet.pl> wrote in message
    > Za granica czego?

    za granicą polski, zachodnią oczywiście:)))
    niemcy, francja, anglia, itd.