  • 21. Data: 2002-02-06 16:58:51
    Temat: Re: Zamykac - nie zamykac?
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > przynajmniej
    >
    > A dlaczego mam dawac % jakims tam Helmutom? Poza tym i tak chyba bym na tym
    > gorzej wyszedl niz w naszym banku. Co jak co, ale jak mam placic podatek, to
    > juz wole w swoim kraju ;-P Przynajmniej wiem kogo w ten sposob utrzymuje :)

    Lepper się znalazł, patriota, to nie miejsce na patriotów.

    "polska nein, europa ja"

  • 22. Data: 2002-02-06 17:42:43
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <s...@a...itpp.pl>, Malgorzata Lewicka wrote:
    > Przeniosłam się z pieniędzmi do mBanku i zastanawiam się, co czynić z
    > Eurokontem+ w Pekao. Zamykać? W zasadzie to tam wymagane są chyba stałe
    > wpłaty, więc sądzę, że po kilku miesiącach mogą się zniecierpliwić i
    > tak. Z drugiej strony, konto w jakimś marmurze na wszelki wypadek by się
    > zdało, ponadto będę potrzebować historii tego rachunku załatwiając
    > kredyt... Jak radzicie? Zamykać? Nie zamykać?

    Trudna decyzja :)))) Na pewno przyda CI sie oprocz banku wirtualnego jakis
    bank w marmurze, lecz jaki wszystko zalezy od Ciebie. Przede wszystkim
    musisz zwrocic uwage na lizbe bankomatow w twoim miejscu zamieszkania,
    oraz dodatkowe uslugi. Oczywiscie jesli chodzi o oprocentowanie i
    trzymanie wiekszej gotowki to lepiej jednak jak na razie jescze w mbanku
    to robic :)))

    Aaaaa ja posiadam Pekao SA (EurokontoWWW) i w sumie jak na razie nie mam
    zamairu z niego zrezygnowac bo mam blisko do bankomatu, bo moge sobie bez
    zadnych formalnosci jakis niewielki kredyt wziasc itd :))

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2002-02-06 20:18:37
    Od: "Skandy" <s...@i...pl>

    Mam bardzo podobna sytuacje i nie zrezygnowalem.

    Pozdrowienia Skandy

    radiowy)

  • 24. Data: 2002-02-06 22:21:09
    Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl.nospam>

    [ Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> ]
> [...]
    >zdało, ponadto będę potrzebować historii tego rachunku załatwiając
    >kredyt... Jak radzicie? Zamykać? Nie zamykać?

    Jeżeli to dobra historia, to oczywiście, że nie zamykaj. Utrzymanie
    konta nie jest drogie, a możliwość wpłacenia/wypłacenia pieniędzy w
    kasie może się przydać. A braku stałych wpłat na 99 procent nikt nie
    zauważy.

    --
    Łukasz Kowalczyk
    l...@j...pl

  • 25. Data: 2002-02-07 08:19:58
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Feb 06, 2002 at 05:58:17PM +0100, n...@p...onet.pl wrote:

    > Lepper się znalazł, patriota, to nie miejsce na patriotów.
    >
    > "polska nein, europa ja"

    Dziecinko ... jestes zalosna.

    --

    --w