  • 1. Data: 2010-04-27 07:25:48
    Temat: Zamknięcie konta BZWBK jak to zrobić bezproblemowo
    Od: sebakrk <s...@g...com>

    Witam
    Czy ktoś z grupowiczów może mi poradzić jak skutecznie i szybko zamknąć
    konto w tym banku.
    Pytam dlatego że już raz próbowałem to zrobić i Pani w banku przez 30
    min. mnie przekonywała że nie ma sensu zamykać bo i tak jest bezpłatnie
    i wystarczy zrezygnować z kart żeby nie trzeba było płacić.
    Tak uczyniłem bo nie miałem już ani siły ani czasu kopać się z koniem.
    Teraz mam prośbę o radę jak to zrobić skutecznie.
    pozdrawiam Seba

  • 2. Data: 2010-04-27 07:28:39
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 27 Kwi, 09:25, sebakrk <s...@g...com> wrote:

    > Teraz mam prośbę o radę jak to zrobić skutecznie.

    Iść, powiedzieć, że się chce zamknąć i nie dać się przekonać do czegoś
    innego:)
    (a skoro tak bardzo nie chcą Ci zamknąć konta to może zaoferują lepsze
    warunki?, 10pln miesięczne za posiadanie konta itp? zapytaj;)

  • 3. Data: 2010-04-27 08:27:38
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
> [...]

    (a skoro tak bardzo nie chcą Ci zamknąć konta to może zaoferują lepsze
    warunki?, 10pln miesięczne za posiadanie konta itp? zapytaj;)

    Może mało asertywny jesteś ;-) ja zamknałem i trwało to jakies 15 min, z
    czego 5 min pan z banku faktycznie mowił żeby nie zamykać, ale jako że byłem
    po cięzkiej nocy to nie bardzo słuchałem co mowił ;-)

  • 4. Data: 2010-04-27 08:48:20
    Od: sebakrk <s...@g...com>

    W dniu 2010-04-27 10:27, yoss pisze:

> [...]
    > czego 5 min pan z banku faktycznie mowił żeby nie zamykać, ale jako że
    > byłem po cięzkiej nocy to nie bardzo słuchałem co mowił ;-)

    Chyba rzeczywiście muszę popracować nad asertywnością :-)
    Czy muszę mieć jakieś dokumenty oprócz dowodu osobistego ?

  • 5. Data: 2010-04-27 09:32:32
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "sebakrk" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    d.googlegroups.com...

    > Chyba rzeczywiście muszę popracować nad asertywnością :-)
    > Czy muszę mieć jakieś dokumenty oprócz dowodu osobistego ?

    Mi wystarczył sam dowód, karty pan nie chcial ogladac, powiedzial ze moge
    zatrzymać sobie na pamiątkę ;-)

  • 6. Data: 2010-04-27 10:06:18
    Od: sebakrk <s...@g...com>

    W dniu 2010-04-27 11:32, yoss pisze:

    > Użytkownik "sebakrk" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    > Mi wystarczył sam dowód, karty pan nie chcial ogladac, powiedzial ze
    > moge zatrzymać sobie na pamiątkę ;-)

    ok, dzięki wielkie. Będę walczył dzisiaj :)
    pozdrawiam Seba

  • 7. Data: 2010-04-27 10:21:23
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    > ok, dzięki wielkie. Będę walczył dzisiaj :)
    > pozdrawiam Seba

    napisz potem jak Ci poszło ;-) bo żebyś nie wrócił z jakimiś nowymi
    produkatami WBK ;-) karta kredytowa, nowe konto etc. ;-)
    powodzenia ;-)

  • 8. Data: 2010-04-27 10:26:06
    Od: sebakrk <s...@g...com>

    W dniu 2010-04-27 12:21, yoss pisze:

    > napisz potem jak Ci poszło ;-) bo żebyś nie wrócił z jakimiś nowymi
    > produkatami WBK ;-) karta kredytowa, nowe konto etc. ;-)
    > powodzenia ;-)

    Będę twardy :)
    pozdrawiam Seba

  • 9. Data: 2010-04-27 10:47:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Będę twardy :)
    > pozdrawiam Seba

    musisz byc twardym a nie mietkim! ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2010-04-27 11:09:25
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 27 Kwi, 09:25, sebakrk <s...@g...com> wrote:
    > Witam
    > Czy ktoś z grupowiczów może mi poradzić jak skutecznie i szybko zamknąć
    > konto w tym banku.

    jak w każdym innym banku w PL: złożyć oświadczenie woli wypowiedzenia
    umowy rachunku bankowego. Kartka papieru i długopis wystarczą.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski