  • 1. Data: 2010-04-26 20:26:47
    Temat: KeepItSimple i telefon w sprawie podejrzanej transakcji
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Dzisiaj ekipa Open Finance + Getin Noble milo mnie zaskoczyla, wczoraj
    powiazalem swoja karte KeepItSimple z PayPalem, dzis telefon czy na
    pewno blokady na karcie to moja zasluga czy tez moze zrobil to kto
    inny gdyz, jak wiadomo, w przypadku PayPala wystarczy powiazac karte
    raz, a pozniej gdy ktos ukradnie nam dane do logowania, nie bedzie
    musial podawac numeru karty, kodu CVV2 czy danych osobowych.

  • 2. Data: 2010-04-27 16:43:50
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 26 Kwi, 22:26, Homzik <h...@g...com> wrote:
> [...]
    > raz, a pozniej gdy ktos ukradnie nam dane do logowania, nie bedzie
    > musial podawac numeru karty, kodu CVV2 czy danych osobowych.

    I tak dlugo, u mnie rekord to telefon z banku po kolo 1 minucie od
    transakcji w necie.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 3. Data: 2010-04-28 14:06:10
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Rafal M (<r...@g...com>) ma odwage pisac:

    > I tak dlugo, u mnie rekord to telefon z banku po kolo 1 minucie od
    > transakcji w necie.

    Citi?

  • 4. Data: 2010-04-28 17:26:19
    Od: Rafal M <r...@g...com>