  • 121. Data: 2019-12-13 17:49:34
    Temat: Re: Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
    Od: s...@g...com

    On Friday, 13 December 2019 06:25:58 UTC-6, j...@j...org wrote:

    > Rzucasz jakąś tezę, to ją udowadniaj. Wszystko jest w raportach giełdowych.
    >
    > Zauważ, że kiedyś polska była telekomunikacyjną pustynią, a światłowody w
    większości miast nie położyły się same.

    > Kłamiesz, bo najtańszy internet stacjonarny z Orange jest od ok. 60 zł.

    Przy umowie na 2 lata.

    Jak na czas nieokreslony to za tyle ma sie 512kb.
    https://www.orange.pl/internet-domowy#
    10mbit zaczyna sie od 120pln.
    Do tego oplata za utrzymanie lacza - 30pln.

    No chyba ze liczysz te 60pln z promocji na dwa lata.
    Po dwu latach moga promocji nie dac...

    Wiec ten tego...

  • 122. Data: 2019-12-13 20:17:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przejedź się do czytelni KRS i postudiuj sprawozdania.

    -----

  • 123. Data: 2019-12-14 00:09:12
    Od: j...@j...org

    On Friday, December 13, 2019 at 11:29:09 PM UTC+9, Pete wrote:

    > którym?

    > po 81 roku?
    > Śmiem wątpić

    Komuszek zapomniał dodać:

    "w tym czasie znajomi z Ukrainy całowali po rękach za zaproszenia uprawniające ich do
    przyjazdu do Polski do pracy w radzieckich bazach wojskowych"

  • 124. Data: 2019-12-14 00:13:05
    Od: j...@j...org

    On Saturday, December 14, 2019 at 1:41:46 AM UTC+9, z wrote:

    > Zapytaj ile kosztuje np. w UPC czy innej prywatnej formie co budowała
    > infrastrukturę od nowa.

    A mogę założyć łącze UPC w małym miasteczku? Gdzie tam - mogę założyć łącze UPC dajmy
    na to na osiedlu Pogodno w Szczecinie? No widzisz, znowu w kolano sobie strzeliłeś.

    > Osobiście położyłem 1 km kabla który przeszedł na własność TPSA.

    Monterem w TPSA byłeś? Szacun.

  • 125. Data: 2019-12-14 10:15:11
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-12-13 o 17:35, s...@g...com pisze:

    > Kruszy sie narracja mainstreamowych srodkow przekazu. Myslalem ze to oczywiste.

    Uściślając kruszy się tylko dla tych, którzy ją przyjęli bezkrytycznie.
    A społeczeństwo widać jakie jest - raczej niewiele czyta i analizuje co
    widać po wpisach.
    Ja zawsze jak coś mnie interesuje, to zaglądam do różnych źródeł,
    żeby mieć możliwość wypracować własny pogląd.
    Ci, którzy bazują na jednej i przeciwstawnej
    narracji, bombardują się potem na newsach -
    czytanie tego zawsze mnie bawi.

  • 126. Data: 2019-12-14 10:26:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-14 o 00:13, j...@j...org pisze:
    > Monterem w TPSA byłeś? Szacun.

    G...o wiesz o małych wsiach i miasteczkach. Ludzie sami kopali
    finansowali kable żeby mieć telefon a potem to mienie przechodziło na
    własność TPSA.

    W centrum miasta wojewódzkiego nadal są miejsca gdzie orange nie opłaca
    się położyć 100 m kabla. Inni kładą

    To jest złodziejska firma która nadal stosuje zabronioną prawe sprzedaż
    wiązano i wciska klientom utrzymanie łącza jak nie potrzebują telefonu.

    Wtedy nawet atrakcyjna niby cena z cennika taką przestaje być.
    Banda oszustów uwłaszczonych na mieniu Polaków.

  • 127. Data: 2019-12-14 10:37:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Dec 2019 15:13:05 -0800 (PST), j...@j...org
    napisał(a):

    > A mogę założyć łącze UPC w małym miasteczku?
    > Gdzie tam - mogę założyć łącze UPC dajmy na to na osiedlu Pogodno w Szczecinie?
    > No widzisz, znowu w kolano sobie strzeliłeś.

    Co by nie mowic, to jednak w wielu miejscach mogles.
    Wiec zainwestowali i potem czerpali zyski.
    Potem przyszedl etap przymusowego udostepniania infrastruktury TP SA -
    i UPC moze pasozytowac prawie wszedzie.

    Na wsiach byl jeszcze etap sieci radiowych - ale to juz raczej male
    polskie firemki, i to

    Ja mam teraz w bloku chyba ze 4 sieci ... ale jakos przez lata nie
    potrafily mnie przekonac do zmiany ... rabatem :-)

    > Monterem w TPSA byłeś? Szacun.

    Darmowym :-(

    J.

  • 128. Data: 2019-12-14 10:44:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Dec 2019 15:09:12 -0800 (PST), j...@j...org
    napisał(a):

    > Komuszek zapomniał dodać:
    >
    > "w tym czasie znajomi z Ukrainy całowali po rękach za zaproszenia
    > uprawniające ich do przyjazdu do Polski do pracy w radzieckich
    > bazach wojskowych"

    No gdzie ?
    Do tego to zadnych zaproszen nie potrzebowali, paszport sluzbowy, i
    polscy funkcjonariusze tylko salutowali.

    Musimy rok uzgodnic. Przed 1980 taka wycieczka do Polski dla
    mieszkancow ZSRR to mogla byc atrakcja, na ktora nie kazdy zasluzyl.

    Od 1982 to chyba mierna atrakcja.

    Gdzies w 1985 zaczela im sie pieriestrojka, to moze juz mogli
    swobodnie jezdzic.

    Kiedy sie zaczely te "ruskie targi" ? 1990 czy ciut wczesniej ?

    Jakies "do pracy" to przed 1990 raczej w minimalnej ilosci.

    J.

  • 129. Data: 2019-12-14 10:51:25
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-12-13 o 17:41, z pisze:

    > Zapytaj ile kosztuje np. w UPC czy innej prywatnej formie co budowała
    > infrastrukturę od nowa.
    > Osobiście położyłem 1 km kabla który przeszedł na własność TPSA.
    >
    > i co? Orange ma DROŻEJ I WOLNIEJ

    A jak z niezawodnością?

  • 130. Data: 2019-12-14 11:19:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Dec 2019 10:51:25 +0100, cef napisał(a):

    > A jak z niezawodnością?

    Bylo niezle, ale w ostatnim roku czy dwoch cos sie popsulo.
    Kilka razy Orange odlaczylo mi kabel.
    Dosc szybko naprawiali, ale raz pozalowali na sms i ich sklalem ...

    Za to taki osiedlowy dostawca z 10 lat temu nie mial parcia.
    Kabel trzeba wymienic? I to tylko pare m na klatce?
    Nie ma sprawy, w przyszlym tygodniu przyjdzie ktos i oceni, potem
    przyslemy kogos do naprawy ...

    J.