  • 1. Data: 2012-03-13 17:15:37
    Temat: Żabka przelew z KK na konto
    Od: disnej <t...@g...com>

    http://www2.zabka.pl/pl/uslugi/zapata-kart-patnicz-z
    a-rachunki.html

    "Realizowanie kartą płatniczą rachunków na kwotę mniejszą niż 500 złotych, wiąże się
    opłaceniem prowizji w wysokości 1,89 PLN*! Jest to jedna z najniższych stawek na
    rynku! Za rachunki na kwotę 500 złotych i wyższe, prowizja wynosi 0,4% wartości
    rachunku *."

    Czy ktoś już próbował wypłacić w ten sposób kasę z KK?

  • 2. Data: 2012-07-10 14:12:11
    Temat: Re: Żabka przelew z KK na konto
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-03-13 18:15, disnej pisze:

    > Czy ktoś już próbował wypłacić w ten sposób kasę z KK?

    mnie natomiast korci aby spłacić zadłużenie na KK za pomocą żabki tą
    samą kartą ;-)) ktoś już może próbował takiego manewru??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2012-07-17 09:25:43
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

> [...]
    rachunku *."

    > Czy ktoś już próbował wypłacić w ten sposób kasę z KK?

    wczoraj spłaciłem zadłużenie na KK tą samą KK, poszło bez problemu,
    poszło jako operacja bezgotówkowa

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2012-07-17 09:41:01
    Od: disnej <d...@g...com>

    > wczoraj spłaciłem zadłużenie na KK tą samą KK, poszło bez problemu,
    > poszło jako operacja bezgotówkowa

    Musze sprobowac tego z Polbankiem :), 1% MB to się może opłacić ;p

  • 5. Data: 2012-07-17 09:44:54
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-07-17 09:25, lolekanabolek pisze:
    a-rachunki.html

    > wczoraj spłaciłem zadłużenie na KK tą samą KK, poszło bez problemu,
    > poszło jako operacja bezgotówkowa

    ... a jak działa np. płacenie za czynsz (>500zł) KK-ą, która ma
    Moneyback "za supermarkety" np w Auchanie? Czy "rachunki" wchodzą do MB?
    Sprawdzał ktoś?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 6. Data: 2012-07-18 09:09:59
    Od: luc <b...@g...net>

    On 17 Lip, 09:25, lolekanabolek <l...@g...com>
    wrote:
    > W dniu 2012-03-13 18:15, disnej
    pisze:>http://www2.zabka.pl/pl/uslugi/zapata-kart-pa
    tnicz-za-rachunki.html

    aceniem prowizji w wysoko ci 1,89 PLN*! Jest to jedna z najni szych stawek na rynku!
    Za rachunki na kwot 500 z otych i wy sze, prowizja wynosi 0,4% warto ci rachunku *."

    > wczoraj sp aci em zad u enie na KK t sam KK, posz o bez problemu,
    > posz o jako operacja bezgot wkowa

    Jakiego banku była ta karta?

    pzdrwm
    luc

  • 7. Data: 2012-07-18 09:11:00
    Od: luc <b...@g...net>

    On 17 Lip, 09:41, disnej <d...@g...com> wrote:

    > Musze sprobowac tego z Polbankiem :), 1% MB to się może opłacić ;p

    Nie dało się. Na ichnim terminalu pojawił się komunikat w stylu
    "Nieznany wystawca" :-(

    pzdrwm
    luc

  • 8. Data: 2012-07-18 10:08:43
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-18 09:09, luc pisze:
> [...]
    Za rachunki na kwot 500 z otych i wy sze, prowizja wynosi 0,4% warto ci rachunku *."

    Aliora

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 9. Data: 2012-07-18 12:56:41
    Od: j...@g...com

    Probowal jeszcze ktos inny z kk Polbanku? udalo sie ?

  • 10. Data: 2012-07-18 18:12:33
    Od: disnej <d...@g...com>

    W dniu środa, 18 lipca 2012 12:56:41 UTC+2 użytkownik j...@g...com napisał:
    > Probowal jeszcze ktos inny z kk Polbanku? udalo sie ?

    chciałem dzis sprobowac Polbankiem lub Szarytka (w zabce jest chyba zwrot 3%, no
    nie?) ale raz ze nie mieli wnioskow o ta ich karte KIK, a dwa powiedzieli ze rachunki
    mozna placic tylko gotowka!

    czekam zatem na doswiadczenia innych.