  • 1. Data: 2012-03-13 14:14:31
    Temat: Polscy milionerzy...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Polscy milionerzy...

    96 milionów złotych -- polski rekordzista.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    A przeciętny Polak (jak pojąłem wypowiedź z radia) ma jedynie 15 tysięcy złotych --
    długów. :)
    Państwo włoskie ma 2 biliony euro długów? Ale ponoć obywatele mają 3 biliony
    depozytów.
    Polskie państwo ma (szacuję -- dług zależy od kursowania złotówki) 800 miliardów
    złotych
    długów -- ale obywatele są zadłużeni, a rekordzista (jak na samym początku) ma
    zadłużenie
    wynoszące 96 milionów złotych...

    Grecy mają długi (nie krótki?) -- ale nie wyprzedali majątku narodowego.

    Z Chin śmiejemy się -- ale oni mają szmal i zaczynają trząść światem.

    Rosja wyprzedała swój majątek w ręce rosyjskie...

    Polska wyprzedała w ręce obce, nierzadko odkupując to, co sprzedała.
    Uniwersytet w Białymstoku odkupił część wyprzedanego Pakpolu. Za tę
    część UwB zapłacił więcej niż państwo polskie odstało za całość.
    Informację o cenach mam od osoby interesującej się Pakpolem.