  • Data: 2004-04-20 21:45:44
    Temat: Zabity przez scoring
    Od: "Gim" <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Poległem na kredycie hipotecznym w polecanym na grupie i dobrym banku przez
    scoring :)
    Młody, samotny, niezłe dochody, stała praca od lat, zero kredytów (nawet
    debetu w koncie), wkład własny leciutko ponad 20%, rynek pierwotny. Zdolność
    kredytowa potwierdzona bez problemów. Handlowiec banku nie wiedział
    dokładnie dlaczego, ale poległem. Kombinował z dochodami, wysokością kredytu
    i wszystkim co sie dało (nie dało się tym, że nie ma współkredytobiorców, że
    mam 25 lat i że za zeszły rok miałem słaby PIT - 1600 zł/mc po odliczeniu
    składek i duperel). Zasugerował współkredytobiorców ale takie rozwiązanie
    nie jest u mnie możliwe.
    W sumie nic strasznego gdyby nie to, że za tydzień następna rata wpłat u
    developera a kredytu brak.
    Nóż na gradle mam, więc może ktoś z Was wie, gdzie dobrze skredytują i nie
    zdają się na bezduszny scoring ani PITem się nie przejmują?

    Pozdrawiam
    GiM