    Date: Wed, 21 Sep 2022 17:42:30 +0200
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: cef <c...@i...pl>
    Subject: Zabezpieczenia kart

    Od kiedy w BNP są takie dwustopniowe zabezpieczenia
    przy transakcji kartą w sieci?
    Kupowałem winietki na autostrady i w obu przypadkach oprócz
    SMS z kodem system transakcyjny pytał o nazwisko panieńskie matki.
    Pół roku temu rezerwowałem tą kartą hotel,
    to tylko dane przyjął nr, CVV i poszło bez kodów.
    Coś się zmieniło w poziomie zabezpieczeń czy zależy to od
    sposobu realizacji płatności?
    No jakieś kody czy aplikacja mobilna to rozumiem, ale
    tak dokładnie, to jeszcze nigdy nikt nie pytał.