  • Data: 2002-01-28 13:28:38
    Temat: Z pamiętnika zdesperowanego klienta... (mBank)
    Od: "Jacek Różycki" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Złożyłem wniosek w necie. Czekam 4 godz. Dzwonię do mBanku. Wysłuchuję
    przynudnawej reklamy. Łączę się z infolinią. Informują mnie, że rozmowy są
    rejestrowane - czuję się jak w stanie wojennym. Czy mam mówić kodem? Pytam
    się kiedy do mnie oddzwonią. Pani enigmatycznie odpowiada: "W ciągu 5 dni
    roboczych". Do tego zadzwonią między 7:00 a 22:00 (!). Chcę zrezygnować.
    Niestety muszę czekać aż "oni" do mnie zadzwonią...

    c.d.n.