  • 1. Data: 2006-10-07 10:38:57
    Temat: Wypłata z Moneybookers na konto walutowe
    Od: Segra <x...@y...zz>

    Witam

    Mam pytanie ile czasu trwa wyplata pieniedzy z konta w Moneybookers[Euro]
    na konto walutowe[Euro w Multibanku]? I czy jest jakas roznca (czy byloby
    szybciej) jesli podalbym konto zlotowkowe?
    --
    Segra

  • 2. Data: 2006-10-07 17:13:32
    Temat: Re: Wypłata z Moneybookers na konto walutowe
    Od: "Kasia" <K...@w...pl>

    > Mam pytanie ile czasu trwa wyplata pieniedzy z konta w Moneybookers[Euro]
    > na konto walutowe[Euro w Multibanku]? I czy jest jakas roznca (czy byloby
    > szybciej) jesli podalbym konto zlotowkowe?

    Jako, ze maja konto w Polsce to kiedys stosowali praktyke wysylania polakom
    do polski pieniadze
    z polski w zł :) Czyli jesli wysylasz eur do multi to masz przewalutowanie
    eur->pln-> eur.
    Tak bylo przez jakis czas nie wiem jak teraz.

    Jak dojdzie daj znac:)

  • 3. Data: 2006-10-10 18:51:43
    Od: Segra <x...@y...zz>

    > Jako, ze maja konto w Polsce to kiedys stosowali praktyke wysylania
    > polakom do polski pieniadze
    > z polski w zl :) Czyli jesli wysylasz eur do multi to masz
    > przewalutowanie eur->pln-> eur.

    Oto co dostalem po dluzszym oczekiwaniu od supportu moneybookers:
    "Konto bankowe dodane do profilu MOneybookers musi byc zlotowkowe.
    Jezeli posiada Pan konto moneybookers w EURO to pzrewalutujemy sume wedlug
    kursu wymiany publikowanego codziennie przez Europejski Bank Centralny
    -http://www.ecb.int/stats/exchange/eurofxref/html/in
    dex.en.html
    Nakładamy jednak prowizje w wysokości 0.95% w przypadku transakcji
    dotyczących jednej z następujących trzech walut: EUR, USD lub GBP. Nie
    jest to ukryta opłata, ale zabezpieczenie przed ryzykiem i niestabilnością
    rynków walut obcych"

    Przeliczylem sobie to wszystko kurs EBC jest w miare przyzwoity,stadtez
    dziwnym trafem po odjeciu tego 1% haraczu dla kwoty 500Euro lepiej
    wychodzi, aby oni przewalutowali niz mialbym to sam zrobic w Multibanku
    (kurs w Multi dla mnie zawsze byl bardziej korzystny, mniej wiecej o 3gr w
    stosunku do kursu kantorowego).

    --
    Segra