  • 1. Data: 2005-08-18 21:18:29
    Temat: Wymiana waluty
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    Ostatnio na rynku walutowym wszystko jest jasne i wiadomo jak będą
    się kształtować kursy. Czy znacie jakiś sposób, żeby bez opłat lub
    prawie bez opłat wymieniać pieniądze w czasie możliwie rzeczywistym
    (małe kwoty, rzędu kilku tysięcy złotych).
    Nie interesuje mnie chodzenie do kantoru, akceptuje standardowe
    spread.
    --
    Pozdrawiam!
    __________
    artur at e.pl

    "What can be imagined, can be achieved"

  • 2. Data: 2005-08-19 18:02:38
    Temat: Re: Wymiana waluty
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Aug 2005 23:18:29 +0200,
    osoba podpisana: Artur A. Surowiec <s...@k...pl>
    napisała:
> [...]
    > (małe kwoty, rzędu kilku tysięcy złotych).
    > Nie interesuje mnie chodzenie do kantoru, akceptuje standardowe
    Multibank + rachunek walutowy(EUR lub USD)
    o ile Cię oczywiście stać na Multikonto.

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie
    jest podlaczany do wyrzutni rakiet?

  • 3. Data: 2005-08-20 09:21:50
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    > Ostatnio na rynku walutowym wszystko jest jasne i wiadomo jak będą
    > się kształtować kursy.

    :)))) hehehehe dobre :) Chcialbym posiasc taka wiedze :)

> [...]
    > (małe kwoty, rzędu kilku tysięcy złotych).
    > Nie interesuje mnie chodzenie do kantoru, akceptuje standardowe

    Sugeruje WGT - transakcje o wielokrotnosci 10 tys waluty bazowej - z dostawa
    waluty (30 pips spreadu na Usd/Pln i Eur/Pln) lub tez GFT - transakcje od
    wielokrotnosci 10 (slownie dziesiec!!) waluty bazowej - ale bez dostawy
    waluty.

    Malin

    Jacek Maliszewski - Doradca Finansowy
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    Oddział Szczecin, Monte Cassino 24
    tel.: (91) 422-84-63; 601-247-423

  • 4. Data: 2005-08-20 09:50:52
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca"
    > Multibank + rachunek walutowy(EUR lub USD)
    > o ile Cię oczywiście stać na Multikonto.

    w "solo" banku Nordea mozesz zobie online kupowac/sprzedawac walutę
    konto PLN to wydatech 3 zl/mies walutowe darmo
    *** blad ***