  • 11. Data: 2002-04-15 20:57:32
    Temat: Re: Wygralem!!! 1504 zl jest moje!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A może to było obraźliwe ?????

    A moze nie!!!!!!

  • 12. Data: 2002-04-16 12:14:53
    Temat: Re[4]: Wygralem!!! 1504 zl jest moje!
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello inkoguto,

    i> Do 3 razy sztuka ???
    i> Juz byly 3 razy ???
    i> Podatek od zludzen idziesz zaplacic ????

    Jaki tam podatek, zartowale tylko. W totka gralem raz w zyciu,
    trafilem 3 co pokrylo koszty kuponu i jakiegos taniego loda :)) Ja nie
    z tych co przez 20 lat skreslaja te same liczby w nadzieji ze moze
    teraz sie uda.
    Pozdrawiam
    Konrad

    --