  • 1. Data: 2002-04-15 11:42:32
    Temat: Zamkniecie konta w BZWBK
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Witam!

    Prosze o porade dotyczaca zamkniecia konta w BZWBK. Kilka lat temu zona
    zalozyla konto w (jeszcze) WBK, I oddzial w Gdansku. Sluzylo ono do
    przelewania stypendium. Od roku ROR jest nieuzywany i niepotrzebny,
    natomiast aby go zamknac, trzeba zrobic to osobiscie w oddziale w Gdansku;
    jako ze mieszkamy w B-szczy, wycieczka do Trojmiasta raczej nie wchodzi w
    rachube. Kilka dni temu zona dostala pisemko z banku:
    "Z zwiazku z brakiem obrotow na rachunku (...), biezace saldo 1,99 zl przez
    okres dluzszy niz 3 miesiace, prosimy o zgloszenie sie do Oddzialu w celu
    zadysponowania rachunkiem. W przypadku niezgloszenia sie w terminie 14 dni
    (...) rachunek zostanie zamkniety. Jednoczesnie informujemy, ze do splaty
    pozostaja miesieczne oplaty z tytulu prowadzenia rachunku."

    I tu mam pytanie:
    1. Czy czekac az sami zamkna ROR - co jednak z tymi oplatami - jak je
    uregulowac?
    2. Czy przelac troche $$$ na oplaty i wyslac pismo z dyspozycja zamkniecia
    RORu i przelania nadwyzek na nasz ROR? Co zrobic z nowa karta VE, ktora zona
    niedawno dostala? No i czy zostanie uznana ta forma zamkniecia konta?

    Dzieki za ew. sugestie.

    |< O |\/| i ><
    mar_mac-at-poczta.nospam.pl GG: 77631
    Zamien nospam=onet
    =================================

  • 2. Data: 2002-04-15 12:25:19
    Temat: Re: Zamkniecie konta w BZWBK
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Moze po prostu zadzwon do nich lub daj emaila i niech napisza jak to zrobic
    najlepiej. Ja mam konto studenckie w BZ WBK zakladane w dawnym BZ.
    Prowadzenie jest jednak za darmo, wiec oplat nie ma zadnych.

    pzdr

  • 3. Data: 2002-04-15 16:37:33
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Moze po prostu zadzwon do nich lub daj emaila i niech napisza jak to zrobic
    > najlepiej. Ja mam konto studenckie w BZ WBK zakladane w dawnym BZ.
    > Prowadzenie jest jednak za darmo, wiec oplat nie ma zadnych.

    Opłat nie ma żadnych?
    Wypłata w kasie - 1 PLN
    Odnowienie karty debetowej - 20 PLN

    I dlatego, jeżeli stan ROR-u to 1,99 i do tego doliczają opłatę za prowadzenie
    konta (3 zł/mies.) to od 1,99 odejmą sobie wszystkie należne prowizje oraz każą
    dopłacać resztę. Z pewnością jest jeszcze saldo debetowe (trzeba spłacić
    zaciągnięty kredyt na prowadzenie konta).

    Gdzieś w granicach 50 złotych będzie wynosił koszt zamknięcia konta. Chyba, że
    się mylę.

    Jeżeli stan konta, to rzeczywiście 1,99 i nic więcej (nie będą upominać się o
    opłaty), to należy tą kwotę im podarować. Wypłata w kasie (zabierają złotówkę,
    ale jechać taki kawał drogi po te grosze? - kolejne koszty) lub przelew (koszt
    przelewu) kasują wszystko.

  • 4. Data: 2002-04-15 22:20:24
    Od: "Grzes" <p...@a...net.pl.spam>

    idź do dowolnego oddziału BZWBK i złóż dyspozycję zamknięcia konta a oni już
    tą dyspozycję powinni wysłać do twojego oddziału gdzie było konto założone.
    Oczywiście musisz poczekać przepisowe 6 tygodni na zamknięcie konta i przez
    ten czas płacić za prowadzenie rachunku.

    Grześ

  • 5. Data: 2002-04-16 04:35:09
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik "Grzes" napisał w wiadomości ...
> [...]
    | Oczywiście musisz poczekać przepisowe
    | 6 tygodni na zamknięcie konta i przez
    | ten czas płacić za prowadzenie rachunku.

    Myslisz, ze sie uda??? Kiedys pytalismy o to w oddziale w B-szczy, mila pani
    niedysponentka powiedziala, ze trzeba osobiscie w oddziale, gdzie sie konto
    zalozylo :-(((
    Mimo wszystko dzieki, sprobujemy...

    pzdr

    KOmiX

  • 6. Data: 2002-04-16 04:41:16
    Od: "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl>

    mimo wszystko spróbujcie...

    --
    pzdr

    K S X
    k s x ( a t ) k s x . p r v . p l
    GG: 490364

  • 7. Data: 2002-04-16 07:52:31
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Oczywiście musisz poczekać przepisowe 6 tygodni na zamknięcie konta i przez
    > ten czas płacić za prowadzenie rachunku.

    Zgadza się, tylko nie 6 tygodni a 30 dni od daty wpłynięcia wniosku do banku

  • 8. Data: 2002-04-16 09:51:33
    Od: <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > niedysponentka powiedziala, ze trzeba osobiscie w oddziale, gdzie sie konto

    Powinno sie udac - kase mozna wyplacic w dowolnym oddziale - wiec chyba maja
    juz wszedzie poskanowane podpisy (w tym 'nowym' systemie for sure) - pomijam
    ewent. fakt ze masz konto w dawnym BZ

  • 9. Data: 2002-04-17 22:32:53
    Od: "Grzes" <p...@a...net.pl.spam>

    niestety w bzwbk JEST aż 6 tygodni :(