  • 1. Data: 2002-07-22 20:37:20
    Temat: WBK - coś wiadomo o ekspansji na wschód?
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    Może ktoś z grupowiczów ma jakieś przecieki o ewentualnej ekspansji
    BZWBK do mojej okolicy (Lublin/Puławy)?

    Na razie mamy tylko w Lublinie 1 oddział, zlokalizowany przy ulicy
    Inżynierskiej (były BZ). Lokalizacja taka, jakby jeden jedyny oddział
    jakiegoś banku w Warszawie mieścił się w Centrum Zdrowia Matki Polki.
    Nie ma tam nawet bankomatu...

    Nie wierzę, że nagle powstaną nowe placówki (choć taki Lukas otworzył
    się ostatnio w Puławach), ale może jaki bankomat w centrum Lublina???

    --
    * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
    * http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *

  • 2. Data: 2002-07-22 20:42:44
    Temat: Re: WBK - coś wiadomo o ekspansji na wschód?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie wierzę, że nagle powstaną nowe placówki (choć taki Lukas otworzył
    > się ostatnio w Puławach), ale może jaki bankomat w centrum Lublina???

    Radom tez omineli - nie ma zupelnie nic... A nawet Raiff jest ;)

  • 3. Data: 2002-07-22 21:20:14
    Od: "Andrzej" <a...@n...poczta.fm>

    Zawsze mozma napisac maila z pytaniem, ale maja teraz inne wydatki, na nowe
    placowki nie starcza

    Andrzej

  • 4. Data: 2002-07-22 21:43:37
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Radom tez omineli - nie ma zupelnie nic... A nawet Raiff jest ;)

    Pustynia ;-) a nie mowilem ze Kielce porzadne :P

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-07-22 21:45:43
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Pustynia ;-) a nie mowilem ze Kielce porzadne :P

    Ale mamy wiecej McDonaldsow i supermarketow :P

  • 6. Data: 2002-07-22 22:07:45
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Ale mamy wiecej McDonaldsow i supermarketow :P

    A ja mam cerwone grapki i zelone wiadereckooo =)

  • 7. Data: 2002-07-23 06:18:20
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    > Na razie mamy tylko w Lublinie 1 oddział, zlokalizowany przy ulicy
    > Inżynierskiej (były BZ).

    Nowy oddział jest tez w Chełmie

    Pozdrawiam
    Mariusz Jakimiuk

  • 8. Data: 2002-07-23 06:32:24
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Ale mamy wiecej McDonaldsow i supermarketow :P

    I wieksze bezrobocie.
    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-07-23 08:25:18
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    MariuszJ wrote:

    > Nowy oddział jest tez w Chełmie

    i nawet bankomat jest, a w Lublinie nie...

    WBK stałby się dla mnie ciekawą propozycją, gdyby w centrum Lublina był
    chociaż jeden (słownie jeden) bezprowizyjny bankomat. Jeśli go nie ma,
    korzystanie z ich usług traci sens.