  • 1. Data: 2002-07-22 20:58:06
    Temat: Telepekao24 - bezczelnośc czy głupota? (średnio długi)
    Od: "Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\)" <p...@w...pl>

    Krótka historia:
    Miałem sobie od 5 lat Eurokonto w Pekao. Kiedyś nawet zaproponowali i
    przerobiłem na plusa. Miałem też pożyczkę odnawialną ale po kilku miesiącach
    zlikwidowałem bo nie była mi już potrzebna. Później zapragnąłem mieć dostęp
    przez net i zamieniłem Eurokonto Plus na Eurokonto WWW. Niedawno,
    przewidując nieco większe wydatki, złożyłem wniosek o pożyczkę odnawialną
    (taką jak już miałem).
    Nie wziąłem jednak pod uwagę, że teraz mój bank sponsoruje stocznie i jest
    biedaczysko spłukany. Pożyczki mi odmówiono, uzasadnienie - brak zdolności
    kredytowej :-P.
    Nic to. Pomyślałem sobie "Pies was drapał, nie chcecie to nie". W końcu bank
    nie ma obowiązku udzielać pożyczek każdemu, kto o to poprosi.
    Było by po sprawie, gdyby nie mail, który przyszedł do mnie dzisiaj pocztą
    wewnętrzną. Proponują mi w nim co? Kto zgadnie?
    Tak. Zgadliście. Pożyczkę odnawialną.
    Pozwoliłem sobie odpowiedzieć nie do końca grzecznie. (Na szczęście żona
    mnie ostudziła bo było by gorzej)
    I tak sobie teraz myślę, czy zamiast sponsorować upadające państwowe
    interesy nie lepiej było by kupić jakiś system CRM? Zawsze to jakaś ochrona
    przed nadgorliwą panią Zosią z Działu Nękania Klientów. Ja w każdym razie
    mam słabe nerwy i postanowiłem się bronić. Właśnie szukam jakiegoś banku z
    bankomatem "pod ręką".

    Sorry za przynudzanie ale chciałem się wygadać - tak zamiast kozetki w
    gabinecie :-)

  • 2. Data: 2002-07-22 21:18:44
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > mam słabe nerwy i postanowiłem się bronić. Właśnie szukam jakiegoś banku z
    > bankomatem "pod ręką".

    Nie ma jak Fortis w tym przypadku he he he

  • 3. Data: 2002-07-22 21:30:04
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta.pl>

    > Nie ma jak Fortis w tym przypadku he he he

    ojoj ;)
    http://www.fortisbank.pl/main/PersonnelDeptPL.html ;)

  • 4. Data: 2002-07-22 21:34:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ojoj ;)
    > http://www.fortisbank.pl/main/PersonnelDeptPL.html ;)

    Raczej trochre dalej:

    http://www.fortisbank.pl/persdept/JobOffersPL.html

  • 5. Data: 2002-07-23 13:21:47
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Maciej napisał(a):
    > Kurcze dostales propozycje pracy w Forticie? Juz w ktorym z koleji watkow
    > czytam jaki to dobry jest ten fortis?!@

    > A tak nawiasem mowiac trzeba troche zarabaic zeby miec tam konto.
    do e-pakietu nie trzeba
    wystarcza 300 pln/m-c
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 6. Data: 2002-07-23 13:27:46
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <ahhss8$h3r$1@news.onet.pl>, AMRA wrote:

> [...]

    czytam jaki to dobry jest ten fortis?!@

    A tak nawiasem mowiac trzeba troche zarabaic zeby miec tam konto.

    Maciej

  • 7. Data: 2002-07-23 14:26:36
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Kurcze dostales propozycje pracy w Forticie? Juz w ktorym z koleji watkow
    > czytam jaki to dobry jest ten fortis?!@

    Chodzi o e-pakiet 300 zl miesiecnzie.
    Darmowe przelwy.
    Karta VE - wyplacasz wszeidzie za friko - czyli nie obchodzi cie jaki masz w
    okolicy bankomat.

    A do wyplacanie kasy jest super - jako glowne konto nie.