  • 1. Data: 2006-09-07 08:52:55
    Temat: [VWBD] szyfrowanie
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    witam, czy ktoś może sprawdzić:

    mam Firefoxa, na pasku https://login.vwbankdirect.pl/ nie jest
    podświetlony na żółto, a na dole po prawej przekreślona żółta kłódka, i
    "w niej": "połączenie częściowo szyfrowane"

    czy tak zawsze było? czy tylko jest tak u mnie?

    andy_nek

    ps. mBank działa zgodnie z zasadami.

  • 2. Data: 2006-09-07 09:15:11
    Temat: Re: [VWBD] szyfrowanie
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 07 Sep 2006 10:52:55 +0200, Andrzej Kłos napisał(a):

    > mam Firefoxa, na pasku https://login.vwbankdirect.pl/ nie jest
    > podświetlony na żółto, a na dole po prawej przekreślona żółta kłódka, i
    > "w niej": "połączenie częściowo szyfrowane"

    W moim Firefoxie kłódka jest szara i nieprzekreślona. Po najechaniu na nią
    kursorem wyświetla się: "Podpisany przez VeriSign Trust Network".
    Paska też nie mam podświetlonego na żółto i nie przypominam sobie, żeby
    kiedykolwiek był.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Przejdą lata i wieki przeminą, pójdą w zapomnienie złodzieje
    i aferzyści z pierwszych stron gazet, a ojca Tadeusza Rydzyka
    będą zapewne wspominały pokolenia jak Ojca Kordeckiego.
    Prawda zmartwychwstała, choć grobu pilnowali żołnierze."
    prof. Włodzimierz Bojarski

  • 3. Data: 2006-09-07 09:29:38
    Od: LM <p...@n...sig>

    Andrzej Kłos pisze 07-09-2006 10:52:
> [...]
    > "w niej": "połączenie częściowo szyfrowane"
    >
    > czy tak zawsze było? czy tylko jest tak u mnie?

    U mnie działa bez zarzutu (podobnie jak inteligo czy citi).
    Podświetlenia paska nie mam, ale to kwestia skórki :-)
    Napis taki jak u Olina.

    Pamiętam, że w jednej ze starszych wersji Fx miałem coś podobnego (chyba
    przy robieniu przelewów - po zalogowaniu było ok, potem nagle przy
    kliknięciu w przelewy kłódka robiła się przekreślona), której wersji
    używasz?

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 4. Data: 2006-09-07 09:33:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 7 Sep 2006 11:15:11 +0200, Olin napisał(a):

    > W moim Firefoxie kłódka jest szara i nieprzekreślona. Po najechaniu na nią
    > kursorem wyświetla się: "Podpisany przez VeriSign Trust Network".

    ... i jeszcze "w kłódce" można przeczytać:
    "Połączenie szyfrowane. Wysoki poziom szyfrowania (RC4 128 bitowe)"

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Podwładny powinien przed obliczem przełożonego mieć wygląd lichy i
    durnowaty tak, aby swoim pojmowaniem istoty rzeczy przełożonego nie peszyć"
    ukaz Piotra I z dnia grudnia 1708 r

  • 5. Data: 2006-09-07 09:57:19
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    LM napisał(a):

> [...]
    > przy robieniu przelewów - po zalogowaniu było ok, potem nagle przy
    > kliknięciu w przelewy kłódka robiła się przekreślona), której wersji

    Firefox 1.5.0.6 ("skórka" standardowa)

    i już chyba wiem, dlaczego zwróciło to moją uwagę, odpaliłem teraz (po
    20 minutach) i... jest poprawnie i pewnie zawsze było poprawnie a więc
    wtedy nie zwracałem szczególnej uwagi. Czyli co: coś u mnie bruździ
    (czasami), czy coś u nich akurat "nie styknęło"? Nie resetowałem
    systemu, nic nie dogrywałem, tylko jeszcze raz odpaliłem Firefoxa (przed
    20 minutami ponowne odpalenie nie dawało żadnych zmian).

    andy_nek

  • 6. Data: 2006-09-07 10:06:50
    Od: LM <p...@n...sig>

    Andrzej Kłos pisze 07-09-2006 11:57:

> [...]
    > wtedy nie zwracałem szczególnej uwagi. Czyli co: coś u mnie bruździ
    > (czasami), czy coś u nich akurat "nie styknęło"?

    Stawiam na jakiś błąd u nich. U mnie jest inny (vide wątek z 18 sierpnia).
    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk