  • 1. Data: 2006-09-07 08:56:00
    Temat: Gdzie tani kredycik do ok 5tys
    Od: "Andrzej" <x...@w...pl>

    szukam taniego przyzwoitego kredytu
    ktory mozna otrzymac bez wiekszych formalnosci
    na cele konsumpcyjne, zakup towaru itp
    w gre wchodzi Bansk Spoldzielczy, Milenium i PKO
    ewentualnie mam jeszcze mozliwosc zakupu na raty
    ale sadze ze tutaj % bedzie o wiele wiekszy...
    prosze o jakies sensowne propozycje
    pozdr

  • 2. Data: 2006-09-07 10:03:12
    Temat: Re: Gdzie tani kredycik do ok 5tys
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > w gre wchodzi Bansk Spoldzielczy, Milenium i PKO
    > ewentualnie mam jeszcze mozliwosc zakupu na raty
    > ale sadze ze tutaj % bedzie o wiele wiekszy...

    kredyt w koncie osobistym w banku, w ktorym masz KO
    lub zakup kk i rozlozenie na raty kredytem ratio...

    powyzsze zero formalnosci

    --
    pozdrawiam
    RobertS