  • 1. Data: 2002-03-21 06:41:00
    Temat: VC kredytowa i PIN przy terminalu...
    Od: "|nz_Mamon" <h...@p...onet.pl>

    no wlasnie...
    Nie zdazylo mi sie jeszcze potwierdzac transakcji wprowadzajac PIN, zawsze
    podpis.

    Dokladnie wczoraj pewien przypadkowy "magik" udowadnial mi, ze nie jest to
    regula...
    Czy moze miec racje?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-03-21 21:53:58
    Temat: Re: VC kredytowa i PIN przy terminalu...
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>

    ja płacę kredytówką gdzie się tylko da i też nigdy nie wklepywałem PINu, raz
    nawet babka w sklepie oglądała co to za karta, bo mówiła że do każdej karty
    POS żąda PINU a tu nie chciał

    Grześ

  • 3. Data: 2002-03-23 16:24:11
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    raz
    > nawet babka w sklepie oglądała co to za karta, bo mówiła że do każdej

    na Kabatach mam taka kawiarenke w swoim bloku. Z VE Fortisa chcial PIN, ale
    od Wlocha nie dalo sie dowiedziec czy VC BZWBK tez by chcial...
    Po angielsku pomyslalem, ze juz nie bede wiochy robil :)) tylko nastepnym
    razem sprobuje

  • 4. Data: 2002-03-23 17:16:46
    Od: <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > od Wlocha nie dalo sie dowiedziec czy VC BZWBK tez by chcial...
    > Po angielsku pomyslalem, ze juz nie bede wiochy robil :)) tylko nastepnym

    Na stacji paliw Neste gdy placisz kredytowa (i kazda inna) to trzeba wbic PIN.
    Jest to stacja samoobslugowa (nie ma nikogo z obslugi na całej stacji).

    Pozdrawiam,

    Truten

  • 5. Data: 2002-03-25 06:29:48
    Od: "|nz_Mamon" <h...@p...onet.pl>

    > Na stacji paliw Neste gdy placisz kredytowa (i kazda inna) to trzeba wbic
    PIN.
    > Jest to stacja samoobslugowa (nie ma nikogo z obslugi na całej stacji).

    Rozmawialem z hotlajnem... dwukrotnie... dwukrotnie bez zajakniecia, plynnie
    glos w sluchawce odpowiedzial mi, ze wszelkie transakcje by VC potwierdza
    wylacznie podpis w przeciwienstwie np. do EC/MC (pomijajac bankomat).
    Dlubalem tez w papierach ktore mi kiedyc przyslali, bo do nich mnie
    odeslali... rzeczywiscie, tez tak tam pisali.
    Zastanawiam sie nad tym Neste. Moze nie akceptuja tam VC? ;))) A moze
    wrzucasz podpisany slip w jakas "dziurke"? ;_)

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-03-25 23:50:53
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    "|nz_Mamon" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > Zastanawiam sie nad tym Neste. Moze nie akceptuja tam VC? ;))) A moze
    > wrzucasz podpisany slip w jakas "dziurke"? ;_)

    akceptuja i VC i EC/MC a PIN klepiesz, zebys dokonal autoryzacji - tak jak w
    bankomacie, choc transakcja rozliczana jest jako bezgotowkowa

    -adrian

  • 7. Data: 2002-03-26 16:01:52
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > akceptuja i VC i EC/MC a PIN klepiesz, zebys dokonal autoryzacji - tak jak w
    > bankomacie, choc transakcja rozliczana jest jako bezgotowkowa

    Tak btw. dyskusji o pinach. Pewnego dnia zadzwoniłem sobie do ckic i zapytałem czy
    pekaowski shell będzie potrzebował do autoryzacji pinu?
    I wiecie, że miły pan poinformował mnie z pewnością w głosie, że nie- do transakcji
    bezgotówkowych z pewnością nie będzie potrzebny :-)))
    Mam pytanie do uzytkowników, czy kiedyś już musieli uzywać pinu w sklepie ?
    Grzegorz

  • 8. Data: 2002-03-26 16:36:20
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Grzegorz"
    > bezgotówkowych z pewnością nie będzie potrzebny :-)))
    > Mam pytanie do uzytkowników, czy kiedyś już musieli uzywać pinu w sklepie
    ?

    ktos na tej liscie zglosil taki wlasnie fakt, ale nikt jeszcze tego nie
    potwierdzil

    PIN do bezgotowkowej operacji byl mi potrzebny - jak w bankomacie
    doladowywalem corce POP-a ;-))
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-03-26 16:45:05
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > mnie sie kiedys zdazylo uzyc PIN-u przy robieniu zakupow... ale sorki nie
    pamietam jaką karta placilam mBanku czy LukasBanku... wiem ze to bylo dla mnie
    duzym aczkolwiek milym zaskoczeniem :)) pozdrawiam Pelasia
    Użytkownik "Grzegorz"

  • 10. Data: 2002-03-26 22:54:41
    Od: "Pablito" <p...@p...onet.pl>

    > ?
    >
    > ktos na tej liscie zglosil taki wlasnie fakt, ale nikt jeszcze tego nie
    > potwierdzil

    jesli stacja benzynowa jest 'pewnego rodzaju' sklepem to tak - potwierdzam,
    trzeba wklepac PIN na KK (Visa Gold) - zreszta jak ktos wczesniej juz
    napisal

    Pablo

    PS. Pozdrawiam wszystkich, bo pierwszy raz sie odzywam na liscie :)
    aczkolwiek czytam dlugo