    From: "Artur O." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Uznanie karty Inteligo
    Date: Mon, 28 Jan 2002 07:55:23 +0100

    Ostatnio zostalem zaskoczony sprawa uznania na karcie VE Inteligo. Oddalem
    towar kupiony przez karte VE i zrobiono mi uznanie czyli cofnieto platnosc.
    Po dwu tygodniach od transakcji kwota uznania nadal wisi mi jako
    zablokowana.
    Efekt jest taki ze mam kwote salda powiekszona o uznanie jednak srodki
    dostepne na koncie sa o to uznanie mniejsze.
    Po telefonie na infolinie okazalo sie ze takie uznania sa odblokowywane
    dopiero po 30 dniach.
    Jest to dosc zaskakujace, gdy sie placi kasa schodzi od razu.

    AO