  • 1. Data: 2011-01-01 12:12:03
    Temat: Re: Toyota i cashback 4%
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Tanie sklepy lokalne typu Biedronka w ogóle nie przyjmują kart, bo
    > musiałyby podnieść ceny.
    > Posiadacze kart kredytowych mogą je sobie użyć tylko tam gdzie płacą
    > drożej
    > Luksus kosztuje.

    to nieprawda, tanie sklepy, duze i male, umozliwiaja platnosci karta
    sa to zarowno gminne spoldzielnie, jak i hipermarkety
    naturalnym jest, ze platnosc karta, to dodatkowy koszt dla sprzedawcy, ale
    lepiej zarobic mniej, niz wcale

  • 2. Data: 2011-01-01 16:36:05
    Temat: Toyota i cashback 4%
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    "Szanowni Państwo, Miło nam poinformować, iż od początku 2011 r., Toyota
    Bank wzbogaciła promocję zwrotu od transakcji kartami płatniczymi. Teraz
    nasi Klienci mogą otrzymać do 4% od wartości transakcji bezgotówkowych.
    Promocja trwa do 30 czerwca 2011 r. Nowy regulamin na www.toyotabank.pl
    Z poważaniem Zespół Toyota Bank"

    Wyglada ciekawie. Do tej pory na KK mieli 3%.
    Teraz ten program dziala zarowno na debetowkach jak i kartach kredytowych.
    Niestety dziala to tylko w okreslonych punktach sklepow.
    Nie zaglebialem sie jeszcze w regulamin, tylko zauwazylem takie info w
    serwisie transakcyjnym. 4% przy placeniu za paliwo to jak dla mnie dobry
    deal.
    Tu jest lista kategorii sklepow, gdzie to dziala:
    http://projekty.k2.pl/~krzysiekk/toyotabank_cashback
    /punkty_handlowe.pdf

    W ogole pelen profesjonalizm, ze pdfy umieszczaja na takim serwerze...

  • 3. Data: 2011-01-01 16:39:21
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-01 17:36, neoniusz pisze:
    > "Szanowni Państwo, Miło nam poinformować, iż od początku 2011 r., Toyota
    > Bank wzbogaciła promocję zwrotu od transakcji kartami płatniczymi. Teraz
    > nasi Klienci mogą otrzymać do 4% od wartości transakcji bezgotówkowych.

    O nie... dopiero teraz popatrzylem w regulamin i wyglada to syfnie.

    http://projekty.k2.pl/~krzysiekk/toyotabank_cashback
    /cashback_regulamin_promocji.pdf

    Skopiowalbym fragment, ale chyba sie wstydza regulaminu, bo kopiowanie
    jest ZAHASLOWANE.

    Zeby dostac 4% cashback trzeba miec saldo 90000 i 3500zl przelewow
    przychodzacych.

  • 4. Data: 2011-01-01 17:26:55
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 1 Sty, 17:39, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > O nie... dopiero teraz popatrzylem w regulamin i wyglada to syfnie.
    >
    > http://projekty.k2.pl/~krzysiekk/toyotabank_cashback
    /cashback_regulam...

    > Skopiowalbym fragment, ale chyba sie wstydza regulaminu, bo kopiowanie
    > jest ZAHASLOWANE.
    >
    > Zeby dostac 4% cashback trzeba miec saldo 90000 i 3500zl przelewow
    > przychodzacych.
    I maksymalnie można dostać 760zł za cały czas promocji czyli zwrot
    dostajemy za wydanie kartą kwoty do 19k.

    Zablokowanie możności kopiowania tekstu regulaminu jest idiotyczne.

  • 5. Data: 2011-01-02 07:38:49
    Od: Piotr <y...@z...ru>

    W dniu 2011-01-01 17:39, neoniusz pisze:

    > O nie... dopiero teraz popatrzylem w regulamin i wyglada to syfnie.

    A znacie ofertę jakiegoś nie-syfnego? Cashback to najczęściej
    marketingowe p***e, i poza tym fajna psychologiczna sztuczka, jak
    skłonić klienta do kupowania droższych/niepotrzebnych rzeczy a
    jednocześnie żeby cieszył się że "zarobił" ;-)

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-01-02 11:43:11
    Temat: Odp: Toyota i cashback 4%
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Piotr" <y...@z...ru> napisał w wiadomości
> [...]

    podnieść ceny.
    Posiadacze kart kredytowych mogą je sobie użyć tylko tam gdzie płacą drożej
    Mnie smieszy rabat do 70% i podobne absurdalne wielkości.

  • 7. Data: 2011-01-02 12:15:15
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > sa to zarowno gminne spoldzielnie, jak i hipermarkety
    > naturalnym jest, ze platnosc karta, to dodatkowy koszt dla sprzedawcy, ale

    Wszystko zależy gdzie kto mieszka i co odwiedza.
    W mojej przerosniętej wiosce wszystkie tanie sklepy chcą gotówki.

  • 8. Data: 2011-01-02 12:58:15
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    neoniusz <n...@j...org> dared to write:

    > O nie... dopiero teraz popatrzylem w regulamin i wyglada to syfnie.
    >
    > http://projekty.k2.pl/~krzysiekk/toyotabank_cashback
    /cashback_regulamin_pr
    > omocji.pdf
    >
    > Skopiowalbym fragment, ale chyba sie wstydza regulaminu, bo kopiowanie
    > jest ZAHASLOWANE.
    /.../

    http://www.crackmypdf.com. Szybko i bez bólu. I bezpłatnie.

    k.

  • 9. Data: 2011-01-02 13:05:19
    Temat: Re: Odp: Toyota i cashback 4%
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 2 Sty, 12:43, "f" <f...@c...gh> wrote:

    > Tanie sklepy lokalne typu Biedronka w og le nie przyjmuj kart, bo musia yby
    > podnie ceny.

    Taaakkk, a ciekawe ile te sklepy kosztuje obsługa gotówki... Biedronka
    by pewnie sobie swobodnie wynegocjowala obsluge kart z prowizja max
    1,5%. Koszt gotowki (transport, zabezpieczenie, ubezpieczenie,
    liczenie, zapewnienie drobnych na kasie) na pewno jest wyzszy.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 10. Data: 2011-01-02 13:12:56
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>