  • 1. Data: 2007-04-04 23:43:21
    Temat: Toyota bank a mbank
    Od: "p47" <p...@l...ru>

    Zauważyłem wielkie zaiteresowanie wsród grupowiczem Toyota bankiem.
    Dlaczego?? Ja specjalnych, nadzwyczajnych zalet nie widzę. -czym ten bank
    góruje nad np. mbankiem?

    P47

  • 2. Data: 2007-04-05 04:48:25
    Temat: Re: Toyota bank a mbank
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 Apr 2007 01:43:21 +0200,
    osoba podpisana: p47 <p...@l...ru>
    napisała:
    > Zauważyłem wielkie zaiteresowanie wsród grupowiczem Toyota bankiem.
    > Dlaczego?? Ja specjalnych, nadzwyczajnych zalet nie widzę. -czym ten bank
    > góruje nad np. mbankiem?
    Darmowe przelewy.

    KJ

    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

  • 3. Data: 2007-04-05 05:30:17
    Od: "Robert.Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    > Darmowe przelewy.

    złożyłem wniosek dla darmowych przelewów :)

  • 4. Data: 2007-04-05 05:41:47
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 Apr 2007 07:30:17 +0200,
    osoba podpisana: Robert.Wicik <r...@n...poczta.onet.pl>
    napisała:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > złożyłem wniosek dla darmowych przelewów :)
    ?

    KJ

    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"
    - Albert Einstein

  • 5. Data: 2007-04-05 06:30:23
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Kamil Jońca wrote:

    > Darmowe przelewy.

    Ciekawe czy powtórzy się sytuacja z mbanku czyli po pewnym czasie
    przelewy zrobią się płatne?
    Na razie do allegro lepiej nadaje się mbank z racji ogromnej różnicy w
    ilości klientów. Jak grupowicze przetrą szlak i założenie konta będzie
    trwało krócej i sprawniej to tandem mbank+toyota może być bardzo
    atrakcyjny. Jedyny mankament to to, że w TB na razie brak wpłatomatu lub
    jakiejś innej bezprowizyjnej metody.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 6. Data: 2007-04-05 06:34:36
    Od: "Robert.Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    > ?

    może uściślę - złożyłem wniosek o otwarcie kont właśnie ze względu na
    darmowe przelewy :)

  • 7. Data: 2007-04-05 07:34:24
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    karta debetowa nie jest mi potrzebna, bo b.rzadko korzystam z bankomatów,
    może ją zamówię, aby mieć do kolekcji ;-))

    darmowe przelewy to jedno, a dwa to Toyota More - program dla posiadaczy
    samochodów tej marki, jestem szczęśliwym posiadaczem ww. więc oferta mnie
    zainteresowała

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    a do konta udało mi się zalogować tylko raz, bank nie miał jeszcze umowy
    więc rachunków nie widziałem, generalnie fajnie to wygląda i ciekawe jak
    będzie się w praktyce korzystać ;-)

  • 8. Data: 2007-04-05 08:14:14
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Thu, 5 Apr 2007 01:43:21 +0200, "p47" <p...@l...ru> wrote:

    rzuciem na szybko okiem mna toyotabank.pl
    w sumie fajnie przemysleli sprawe przywyczajenia klientow do
    korzystania z ich uslug, zamiast placic x kasy na reklame, wyplacaja
    drobna kase uzytkownikowi konta:

    "Otwórz konto osobiste w Toyota Bank (automatycznie dodamy do niego
    konto oszczędnościowe) i odbieraj miesięczną premię w wysokości 5 zł.

    Wystarczy, że średnie miesięczne saldo na Twoim koncie (osobistym) nie
    będzie niższe niż 4000 zł i wykonasz co najmniej 4 transakcje na
    koncie, na przykład przelewy z- i na konto, a także płatności kartą
    debetową."

    jak ktos bedzie robil te transakcje przez rok (na tyle jest promocja)
    to w sumie bedzie fest przyzwyczajony do uzywnnia toyotabank.pl

    tak na szybko - sa ubezpieczeni w BFG?

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 9. Data: 2007-04-05 08:38:28
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > będzie niższe niż 4000 zł i wykonasz co najmniej 4 transakcje na
    > koncie, na przykład przelewy z- i na konto, a także płatności kartą
    trzymanie 4000 zl na koncie po to, aby otrzymac 5 zl premii to dla mnie
    smiech,
    nikt nie bedzie trzymal tam takiej kasy dla 5 zl, ale pewnie znajda sie
    tacy, ktorzy lubia miec sporo gotowki na koncie osobistym

    > tak na szybko - sa ubezpieczeni w BFG?
    tak, sa na liscie
    http://www.bfg.pl/u235/navi/27907

    > pozdarwiam,
    > Cyb

    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2007-04-05 08:47:44
    Od: "ls" <wytnij_sochalu_wytnij123@um_wytnij.krakow.pl>

    Uzytkownik p47 napisal(a):
    > Zauważyłem wielkie zaiteresowanie wsród grupowiczem Toyota bankiem.

    Chcialem obejrzec demo ich systemu transakcyjnego.
    Cos nie moge znalezc, moze ktos poratowac linkiem?
    --
    pozdr.
    ls