  • 1. Data: 2007-04-04 21:12:00
    Temat: Toyota Bank i bankomaty
    Od: "Piotrek \"Alchemik\"" <k...@t...pl.no.spam>

    Witam,

    tak sobie przegladam informacje o tym koncie i stwierdzilem, ze calkiem
    fajnie sie zapowiada i do tego ma ladne karty platnicze. Ale
    przegladajac strone nie udalo mi sie znalezc, czy oni maja jakas siec
    bankomatow? Lub czy korzystaja z czyjejs? Czy tylko 2 razy mozna za
    darmo a potem kazda wyplata kosztuje?
    Dzieki za wyjasnienia

    PP

  • 2. Data: 2007-04-04 21:15:08
    Temat: Re: Toyota Bank i bankomaty
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Piotrek "Alchemik" napisał(a):
> [...]
    > przegladajac strone nie udalo mi sie znalezc, czy oni maja jakas siec
    > bankomatow? Lub czy korzystaja z czyjejs? Czy tylko 2 razy mozna za

    nie maja wlasnych, 3x gratis a pozniej 4,50zl za kazda wyplate

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-04-05 05:42:20
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > nie maja wlasnych, 3x gratis a pozniej 4,50zl za kazda wyplate

    3 x gratis z dowolnego bankomatu ?

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2007-04-05 07:41:10
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> napisał(a):

    > 3 x gratis z dowolnego bankomatu ?
    >
    > --
    > Mithos

    tak, a później 4,50 za każdą wypłatę, czyli jak ktoś lubi wypłacać po 50 zł
    co kilka dni to mu się nie opłaci, generalnie to podoba mi się to
    rozwiązanie, bo b.rzadko korzystam z bankomatów

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-04-05 07:53:54
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > tak, a później 4,50 za każdą wypłatę, czyli jak ktoś lubi wypłacać po
    > 50 zł co kilka dni to mu się nie opłaci, generalnie to podoba mi się
    > to rozwiązanie, bo b.rzadko korzystam z bankomatów

    Ja wyplacam raz/dwa na miesiac wiec to dla mnie tez fajna sprawa.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2007-04-05 08:08:44
    Od: "Robert.Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    > Ja wyplacam raz/dwa na miesiac wiec to dla mnie tez fajna sprawa.

    ale ta karta chyba jest płatna za wydanie

  • 7. Data: 2007-04-05 08:13:10
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > 30 zł, a wypłata z obcego bankomatu to w większości banków 5 zł
    > więc jak ktoś rzadko wypłaca i nie chce szukać konkretnego bankomatu
    > to nie jest to glupie rozwiazanie

    Nie no jak, za debetowke mam placic to bezsensu. To juz wole sobie raz na
    miesiac podjechac speclanie pod bank.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2007-04-05 08:15:33
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

  • 9. Data: 2007-04-05 08:32:48
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Nie no jak, za debetowke mam placic to bezsensu. To juz wole sobie raz na
    >
    > miesiac podjechac speclanie pod bank.
    >
    > --
    > Mithos

    wyobraz sobie, ze mieszkasz w malej miejscowosci, w okolicy tylko bankomat
    PKO BP, a chcesz miec bezplatne konto internetowe z darmowymi przelewami,
    zakladasz konto w TBP i bierzesz karte, ktora 3x w miesiacu za friko
    wyplacasz z ww. bankomatu

    cala zabawa kosztuje 30 zl rocznie, to tak duzo?

    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2007-04-05 10:43:49
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

> [...]
    > PKO BP, a chcesz miec bezplatne konto internetowe z darmowymi przelewami,
    > zakladasz konto w TBP i bierzesz karte, ktora 3x w miesiacu za friko

    No właśnie wszystko zależy od konkretnego przypadku ale myślę, że tutaj
    i tak mbank wygrywa bo bzwbk/euronet jest zawsze tam gdzie jest pko bp.
    Jeżeli to mała miejscowość to nawet jak jest na drugim końcu to i tak
    nie trzeba pewnie daleko chodzić ;)

    > cala zabawa kosztuje 30 zl rocznie, to tak duzo?

    W porównaniu do mbanku zdecydowanie tak. Jeżeli ktoś nie wykonuje dużo
    przelewów to karta za 30 zł w TB = 60 przelewów w mbank czyli 5
    przelewów na miesiąc. Tak jak zawsze trzeba się po prostu określić i na
    kartce rozpisać co się nam bardziej opłaca.

    TB vs mbank = konto w TB jest dla użytkowników aut marki toyota
    względnie dla tych, którzy mają konto w mbanku i wykonują dużą ilość
    przelewów poza mbank.

    Natomiast jeżeli TB miałoby nam zastąpić jakieś inne konto (np powiedzmy
    multi, bph, ing, db) to za 30zł na rok otrzymujemy bardzo ciekawą ofertę.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski