  • 1. Data: 2007-10-31 07:21:03
    Temat: [Toyota] Co im szkodzi informować?
    Od: Piotr <p...@R...com>

    Witam,

    Pojawiła się na mojej karcie nieoczekiwana blokada, jak zwykle bez
    żadnego komentarza (kto / kiedy / kiedy wygasa). Przestraszony fraudem
    napisałem do nich i po godzinie była uprzejma odpowiedź z nazwą
    sprzedawcy. Dlaczego nie można tego od razu podać, jeśli te informacje
    są w zasięgu ręki? Dlaczego blokady nadal sumują się, tak że nie wiadomo
    na ile opiewa każda z nich?

    Mam też dodatkowe pytanie. Kupowałem akurat bilet lotniczy przez
    pośrednika, mam na to fakturę. Były 2 obciążenia: bilet i opłata
    lotniskowa. Blokada o której wspomniałem to kolejna opłata lotniskowa
    (drugi raz to samo *chyba*) zrealizowana przez linie lotnicze. Numer
    karty podałem firmie X - pośrednikowi, a nie liniom. Z jakiej racji
    linie mnie obciążyły? Bez faktyry nie dostanę zwrotu z firmy.
    Zamierzam to reklamować jako fraud - jakie są szanse wygrania?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-10-31 16:13:42
    Temat: Re: [Toyota] Co im szkodzi informowac?
    Od: "Marek" <n...@m...mnie>

    > Pojawila sie na mojej karcie nieoczekiwana blokada, jak zwykle bez zadnego
    > komentarza (kto / kiedy / kiedy wygasa). Przestraszony fraudem (...)
    Przepraszam, czy chodzi o Froda, tego slawnego hobbita z Wladcy Pierscieni?

    > Zamierzam to reklamowac jako fraud - jakie sa szanse wygrania?

    O! Znowu Frodo! (tylko "o" chochlik zjadl)

    Roi sie od hobbitow na tej grupie ostatnio...
    A moze to wcale nie hobbici tylko jakies zwylke oszustwo?

  • 3. Data: 2007-10-31 18:38:31
    Temat: Re: [Toyota] Co im szkodzi informować?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Piotr napisał(a):
> [...]
    > sprzedawcy. Dlaczego nie można tego od razu podać, jeśli te informacje
    > są w zasięgu ręki? Dlaczego blokady nadal sumują się, tak że nie wiadomo

    W niektorych bankach w ogole nie widac blokady. To jest dopiero cyrk :)

    --
    Mithos