  • 11. Data: 2022-07-03 22:25:36
    Temat: Re: Termin wplywu 500+
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-03-lipca-2022 o 14:39, r...@k...pl pisze:
    > A w jakim nie trzeba, baranku?

    W takim który umożliwia połączenie systemów i automatyczne przelanie na
    konto rodzica/opiekuna pieniędzy mając wiedzę że człowiek/dziecko żyje i
    jest dzieckiem.

    Uświadamiam Ci że że technicznie jest to bardzo proste ale
    socjalistyczne unijne biurwy nie pozwolą żeby stały się NIEPOTRZEBNE ;-)

    Oczywiście... Lepiej by było pieniędzy najpierw NIE ZABIERAĆ

    Ale najpierw trzeba wypalić gorącym żelazem lewackie zabobony w narodzie.

  • 12. Data: 2022-07-03 22:34:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-03-lipca-2022 o 19:48, Adam Sadowski pisze:
    > a PiSiorów nie zagłosuję już nigdy, po pandemii sa niewybieralni.

    Czyli już na nich głosowałeś nie znając ich programu?

    A powodem ma być pandemia? Przecież PiS nie odbiegał w pandemii od
    światowej poprawności politycznej.

    Są ważniejsze powody aby na nich nie głosować i nie jest to uprzedzenie
    do lgbt.

  • 13. Data: 2022-07-04 00:11:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 3 Jul 2022 22:25:36 +0200, w <62c1fb41$0$546$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > W takim który umożliwia połączenie systemów i automatyczne przelanie na
    > konto rodzica/opiekuna pieniędzy mając wiedzę że człowiek/dziecko żyje i
    > jest dzieckiem.

    Czyli konkretnie?

  • 14. Data: 2022-07-13 23:40:24

    Mon, 04 Jul 2022 00:11:51 +0200, w