  • 1. Data: 2022-07-02 09:15:19
    Temat: Termin wplywu 500+
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zdaje się świadczeniobiorcy zyskali na przejściu 500+ do ZUS o tyle, że gminy
    wypłacały na koniec miesiąca, a ZUS wypłaca na
    początek.

  • 2. Data: 2022-07-02 10:27:40
    Temat: Re: Termin wplywu 500+
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 2 lipca 2022 o 09:15:23 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Zdaje się świadczeniobiorcy zyskali na przejściu 500+ do ZUS o tyle, że gminy
    wypłacały na koniec miesiąca, a ZUS wypłaca na
    > początek.

    Źle ci się zdaje.
    I stracili, nie zyskali.

  • 3. Data: 2022-07-02 19:04:33
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-07-02 o 09:15, ąćęłńóśźż pisze:
    > Zdaje się świadczeniobiorcy zyskali na przejściu 500+ do ZUS o tyle, że
    > gminy wypłacały na koniec miesiąca, a ZUS wypłaca na początek.

    Oprócz tych, którzy zdziwili się, że nie pieniądze nie wpłynęły do końca
    czerwca i dopiero teraz się zorientowali, że trzeba było kolejny raz od
    nowa składać wniosek. Za czerwiec już przepadło.

  • 4. Data: 2022-07-02 19:16:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 2 Jul 2022 19:04:33 +0200, w <t9ptr1$984$1@gioia.aioe.org>, Poldek

    > Oprócz tych, którzy zdziwili się, że nie pieniądze nie wpłynęły do końca
    > czerwca i dopiero teraz się zorientowali, że trzeba było kolejny raz od
    > nowa składać wniosek. Za czerwiec już przepadło.

    Ten myk zrobili już rok temu i sporo zaoszczędzili.

  • 5. Data: 2022-07-02 19:52:17
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-07-02 o 19:16, r...@k...pl pisze:
    > Sat, 2 Jul 2022 19:04:33 +0200, w <t9ptr1$984$1@gioia.aioe.org>, Poldek

    > Ten myk zrobili już rok temu i sporo zaoszczędzili.

    Jak rok temu był robiony myk, to była informacja, że co prawda trzeba od
    nowa składać wniosek, ale tym razem wystarczy to już na kilka lat i
    będzie spokój :-)

  • 6. Data: 2022-07-03 09:23:40
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-02-lipca-2022 o 19:04, Poldek pisze:
    > Oprócz tych, którzy zdziwili się, że nie pieniądze nie wpłynęły do końca
    > czerwca i dopiero teraz się zorientowali, że trzeba było kolejny raz od
    > nowa składać wniosek. Za czerwiec już przepadło.

    Znaczy łajzy poszkodowane ;-)

    Wiem że to powinno działać automatycznie i być połączone systemem ale
    socjalistyczna unijna codzienność właśnie tak działa.

    Trzeba łaskawie złożyć kwit. Ww tym ustroju to NORMALNOŚĆ

  • 7. Data: 2022-07-03 09:24:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-02-lipca-2022 o 19:52, Poldek pisze:
    > Jak rok temu był robiony myk, to była informacja, że co prawda trzeba od
    > nowa składać wniosek, ale tym razem wystarczy to już na kilka lat i
    > będzie spokój:-)

    Gdzie to usłyszałeś?

  • 8. Data: 2022-07-03 09:25:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Mille grzecznie wysyła smsa z informacją że można złożyć wniosek.

    Czytacie fejsruki a smsów już NIE?

  • 9. Data: 2022-07-03 14:39:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 3 Jul 2022 09:23:40 +0200, w <62c143fc$0$560$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Wiem że to powinno działać automatycznie i być połączone systemem ale
    > socjalistyczna unijna codzienność właśnie tak działa.
    >
    > Trzeba łaskawie złożyć kwit. Ww tym ustroju to NORMALNOŚĆ

    A w jakim nie trzeba, baranku?

  • 10. Data: 2022-07-03 19:48:02
    Od: Adam Sadowski <a...@g...com>

> [...]
    > Zdaje się świadczeniobiorcy zyskali na przejściu 500+ do ZUS o tyle, że gminy
    wypłacały na koniec miesiąca, a ZUS wypłaca na

    Mi wypłacili 21 czerwca, czyli niezbyt początek miesiąca, ale i tak strasznie sie
    cieszę bo to moj pierwszy wpływ za 500+ a mam 51 lat hehe... się rozczuliłem, ale i
    tak na PiSiorów nie zagłosuję już nigdy, po pandemii sa niewybieralni.