  • 1. Data: 2005-04-05 20:23:33
    Temat: Systemy informatyczne w bankach, bankowosc elektroniczna - skad informacje?
    Od: Marcin Pawlak <b...@i...pl>

    Witam!
    Moze wiecie skad moge zaczerpnac informacji o tym jakie systemy dzialaja
    w bankach? Szczegolowe informacje o wykorzystywanym oprogramowaniu i
    takie tam? Znacie jakies strony, ksiazki? Aha...no i jeszcze jestem
    bardzo zainteresowany w jakich technologiach tworzone sa banki
    internetowe? Jezyki? Bazy danych? Integracja z systemami
    informatycznymi? Jak ktos cos wie, albo zna ksiazki bardzo bardzo prosze
    o pomoc!!!
    Dzieki!

  • 2. Data: 2005-04-06 10:21:05
    Od: "John Smith" <m...@m...me>

    "Marcin Pawlak" <b...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > Jezyki? Bazy danych? Integracja z systemami informatycznymi? Jak ktos cos
    > wie, albo zna ksiazki bardzo bardzo prosze o pomoc!!!

    z tego co wiem to malo jest takich informacji. Banki raczej nie ujawniaja za
    bardzo takich szczegolow

  • 3. Data: 2005-04-06 21:59:04

    Tu jest troche informacji na ten temat:
    www.google.com