  • 1. Data: 2002-09-25 04:53:03
    Temat: Strona o e-bankach - gdzie?
    Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl>

    Gdzie jest aktualna strona o bankowosci internetowej?
    Kiedys było www.e-banki.pl ale jest już mocno nieaktualna (zwłaszcza
    rankingi i porównanie %).

    - --
    Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
    Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

  • 2. Data: 2002-09-25 08:45:40
    Temat: Re: Strona o e-bankach - gdzie?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    www.expander.pl www.bankier.pl

    No i nie piszesz o co konkretnie ci chodzi..

  • 3. Data: 2002-09-25 11:34:56
    Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl>

    > www.expander.pl www.bankier.pl
    >
    > No i nie piszesz o co konkretnie ci chodzi..

    Jak już pisałem chodzi mi między innymi o aktualną tabelę porównującą
    oprocentowanie wkładów.
    Na Ekspanderze nie znalazłem, nie mam czasu bawić się w chowanego.
    Na Bankierze.pl porównanie podaje nieprawdziwe dane np dotyczące mBanku lub
    LG, niezgodne lub nieaktualne z tym co podają banki.

  • 4. Data: 2002-09-25 12:23:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Na Bankierze.pl porównanie podaje nieprawdziwe dane np dotyczące mBanku
    lub
    > LG, niezgodne lub nieaktualne z tym co podają banki.

    Czyli nie obedzie sie bez zrobienia czegostakiego samemu (podziel sie poznie
    ;)

    Aktualna tablee (jesli o to ci chodzi) znajdziesz na srtonie www.rp.pl -
    dodatku moje pieniadze (co czwartek w wersji papierowej)

    BTW Czy Rzepa juz normalnie ma kosztowac 3 zl??? Przeciez zbankrutuje... A
    nie bede sie przerzucal na GW na stale..

  • 5. Data: 2002-09-25 12:29:46
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > Aktualna tablee (jesli o to ci chodzi) znajdziesz na srtonie www.rp.pl -
    > dodatku moje pieniadze (co czwartek w wersji papierowej)
    Też nieaktualna, np. notorycznie zaniżają oprocentowanie LG nieuwzględniając
    netkonta.

    Pozdrowienia,
    Glenn