eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSpłata kk citi z mbanku - przelew przyszły nie jest możliwy? › Re: Spłata kk citi z mbanku - przelew przyszły nie jest możliwy?
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Spłata kk citi z mbanku - przelew przyszły nie jest możliwy?
    Date: Thu, 23 Jul 2020 12:08:26 +0200

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    com...
    >Nie posiadam konta w mbanku więc tylko z opowiadań (bezpośrednich).
    >Użytkownik konta w mbanku chce spłacić kk w citi przelewem przyszłym
    >nie może. Może tylko w dniu zlecenia, nie może ustawić na przyszłość.
    >Kiedyś mógł, teraz nie.

    >Podobno korespondował z mbankiem w tej sprawie i potwierdzili że
    >zmienił się ich regulamin i teraz tak jest dla przelewów na spłatę
    >kredytu że można spłacać tylko w dniu bieżącym. Potwierdzacie? Co ich
    >interesuje i skąd wiedzą do czego służy rachunek na który przelewam w
    >obcym banku? A może po tytule przelewu utrudniają życie?

    Jakies bajki .. chyba, bo nie splacam kredytu, to nie wiem.

    Moze sie zle wyslowil, i infolinia myslala, ze chodzi o kredyt w
    mbanku ?

    Natomiast ... w takim getinie, z apki telefonicznej nie mozna zrobic
    przelewu na kwote wyzsza niz stan konta, nawet jesli wpiszemy date
    przyszłą.

    >Powiedziałem że skoro tak chcą to niech użytkownik spłaca wcześniej
    >mbank będzie miał mniej środków już wcześniej :)

    Jest to rozwiazanie ... o ile ma pieniadze na koncie.

    >Ale czy to naprawdę tak działa?

    Prawie na pewno nie, bo skad by mial mbank wiedziec, ze to splata KK ?
    Po tytule przelewu ?

    Zreszta co tu gdybac - wlasnie zlecilem przelew do splaty w Citi,
    zadnych problemow.
    I nawet tytul "splata kredytu" przeszedl.

    Tylko jakis kiep robil mbankowi strone, bo zobaczylem "wysłaliśmy twoj
    przelew".
    Jak wyslalismy, skoro dopiero ma byc ...

    J.