  • 1. Data: 2014-07-09 09:37:35
    Temat: Smart procent-zmienia zasady dla nowych kont
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    http://prnews.pl/bank-smart/bank-smart-zmienia-zasad
    y-quotnie-jestesmy-bankiem-dla-milionerowquot-654950
    4

  • 2. Data: 2014-07-09 10:31:06
    Temat: Re: Smart procent-zmienia zasady dla nowych kont
    Od: "Meteo" <x...@x...pl>

    Krzysztof<o...@p...onet.pl> wrote:
    > http://prnews.pl/bank-smart/bank-smart-zmienia-zasad
    y-quotnie-jestesmy-bankiem-dla-milionerowquot-654950
    4

    szybko im rurką zmiękła :/

  • 3. Data: 2014-07-09 21:37:37
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    y-quotnie-jestesmy-bankiem-dla-milionerowquot-654950
    4

    > szybko im rurką zmiękła :/

    jak ludzie poprzelewali tam tyle ile mieli to pozyskany pieniądz stał
    się zbyt drogi...

    zastanawia mnie tylko jedno: jak długo "starzy" klienci będą się mogli
    cieszyć z tych 4% na KO?

    generalnie żenujące posunięcie, chyba jeszcze żaden bank tak szybko nie
    zmienił warunków po starcie

    ps
    w Aliorze po jakim czasie przestali płacić moneyback od przelewów z KK?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2014-07-09 23:16:35
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości grup

    zastanawia mnie tylko jedno: jak długo "starzy" klienci będą się mogli
    cieszyć z tych 4% na KO?

    generalnie żenujące posunięcie, chyba jeszcze żaden bank tak szybko nie
    zmienił warunków po starcie
    ---------------
    Oj, to beda mieli fale zamykania kont. Badzmy sczerzy, w tym Smarcie, nie ma
    nic rewelcyjnego w stosunku do innych ofert na rynku za wyjatkiem procentu
    na oszczednym. Bankomaty ma chyba tylko okresowo bezplatne, a taki
    Alior-Sync, karta i bankomaty darmowe w standardzie.
    Nie widze dla nich innego sposobu, jak przyciaganie % na koncie, czy na
    lokatach, ktore z pewnoscia tez sie pojawia. Na razie to przepasc w stosunku
    do banku uniwersalnego, chociazby jak Alior z rachunkami walutowymi, kartami
    do tych rachunkow, itd.

  • 5. Data: 2014-07-09 23:49:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > stosunku do banku uniwersalnego, chociazby jak Alior z rachunkami
    > walutowymi, kartami do tych rachunkow, itd.

    Smart? TYLKO % na KO, jak to się skończy to rachunek do zamknięcia...
    + pozostanie niesmak i zły PR na przyszłośc

    miałem pytanie i próbowałem się tam dodzwonić, 10 min. słuchania
    melodyjek i NIC, odpuściłem sobei

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2014-07-10 14:26:35
    Od: jj <p...@w...pl>

    A co Smarki pisały niespełna miesiąc temu u Samcika?

    Jeśli chodzi o naszą ofertę, nie ma ona charakteru terminowej promocji. Jedynie
    ograniczenie w ilości darmowych wypłat z bankomatów wchodzi w życie od 2015 r. - o
    czym otwarcie, z półrocznym wyprzedzeniem informujemy. Żadnych innych zmian nie
    przewidujemy, chyba, że na lepsze :)

    http://samcik.blox.pl/2014/06/Pierwsza-recenzja-Bank
    u-Smart-To-druga-rewolucja.html

    Uśmieszek na końcu mówi sam za siebie...

  • 7. Data: 2014-07-14 21:43:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 09.07.2014 21:37, RobertS pisze:

    > ps
    > w Aliorze po jakim czasie przestali płacić moneyback od przelewów z KK?

    Też tak było. Ich kk w zasadzie zaraz po pojawieniu się banku była
    wydawana dosłownie tylko kilka dni. Żenująca podmiana TOiP na stronie
    banku i te historie. Także Smart niczym nowym się tu nie popisał ;)
    Gadki, szmatki i prężenie muskułów ale jak przyszło co do czego, to się
    szybciej wycofali rakiem niż najwięksi pesymiści przewidzieli he he.

    Xenocide

  • 8. Data: 2014-07-14 22:39:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Gadki, szmatki i prężenie muskułów ale jak przyszło co do czego, to się
    > szybciej wycofali rakiem niż najwięksi pesymiści przewidzieli he he.

    czyli "to już było", niepotrzebnie się bankowcy ośmieszyli, powinni
    wiedzieć, że klienci mają coraz większą świadomość tego z czego
    korzystają i w balona nie dadzą się robić

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2014-07-16 19:36:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 14.07.2014 22:39, RobertS pisze:

    > czyli "to już było", niepotrzebnie się bankowcy ośmieszyli, powinni
    > wiedzieć, że klienci mają coraz większą świadomość tego z czego
    > korzystają i w balona nie dadzą się robić

    No ale wizerunkowo to bardzo słabo wygląda, że bank pręży muskle do
    kamery, obiecuje gruszki na wierzbie bezterminowo a jak jeszcze dobrze
    zacząć nie działał to podkula ogon i się rakiem wycofuje, bo się okazało
    że powietrze gdzieś zeszło he he.

    Xenocide

  • 10. Data: 2014-07-16 22:52:08
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > kamery, obiecuje gruszki na wierzbie bezterminowo a jak jeszcze dobrze
    > zacząć nie działał to podkula ogon i się rakiem wycofuje, bo się okazało

    trzeba teraz tylko przyuważyć kiedy zmienią oprocentowanie na koncie
    oszczędnościowym, zakładam że fanfar przy tej okazji nie będzie

    --
    pozdrawiam
    RobertS