  • 1. Data: 2014-07-08 17:59:34
    Temat: reklamacja w mBanku
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    pytanie dot. nowego mBanku: czy w internetowym
    kanale dostępu jest dostępny formularz do
    składania reklamacji? szukam i nie mogę znaleźć

  • 2. Data: 2014-07-08 19:20:29
    Temat: Re: reklamacja w mBanku
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > pytanie dot. nowego mBanku: czy w internetowym>
    > kanale dostępu jest dostępny formularz do
    > składania reklamacji? szukam i nie mogę znaleźć

    naprawdę trzeba im to wszystko dyktować telefonicznie?!
    nie ma żadnego formularza?! Co za "ptaszkowy" bank...

  • 3. Data: 2014-07-08 20:36:41
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "zarząd komplementariusza" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > naprawdę trzeba im to wszystko dyktować telefonicznie?!
    > nie ma żadnego formularza?! Co za "ptaszkowy" bank...

    Ja zawsze wysyłam mailowo.

  • 4. Data: 2014-07-08 20:51:34
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > Ja zawsze wysy�am mailowo.

    ale jak wyślesz email, to nie marudzą,
    że "nie zostałeś odpowiednio zweryfikowany"?

  • 5. Data: 2014-07-09 15:02:46
    Od: tom <t...@n...wp.pl>

    W dniu 2014-07-08 20:51, zarząd komplementariusza pisze:

    > ale jak wyślesz email, to nie marudzą,
    > że "nie zostałeś odpowiednio zweryfikowany"?

    Wszelkie informacje dostępne pod adresem
    http://www.mbank.pl/pomoc/info/konta/zasady-przyjmow
    ania-i-rozpatrywania-reklamacji-przez-mbank.html