  • 1. Data: 2014-07-08 17:26:13
    Temat: Raiffeisen...badanie opinii po reklamacji
    Od: koala <k...@p...fm>

    Ćwierćbank chyba ma eksodus...po zmianie Toip?

    Nie wiem czy to moje reklamacje + KNF ale zadzwonili do mnie z jakiejś
    "badalni" socjologicznej odnośnie mojego załatwienia reklamacji w
    Ćwierćbanku.

    Łudzę się że może tym razem ludziska zagłosowali nogami i wynieśli się z
    Ćwierćbanku i "bogowie marketinga" którzy wymyślili słynną zmianę Toip
    zaczynają trząść portkami...oczywiście jest to myślenie życzeniowe :)

    Ciekawe czy do innych też dzwonili?

    Pozdr,
    Koala

  • 2. Data: 2014-07-08 17:36:02
    Temat: Re: Raiffeisen...badanie opinii po reklamacji
    Od: mm <m...@n...net>

    Do mnie zadzwonili także. Powiedziałem, że nie wyrażam zgody na ankietę.
    Jak taki telefon z ankietą ma się do oświadczenia woli zakazującego
    przetwarzania danych osobowych?
    Skoro zakazałem przetwarzania danych to skąd nagle mój numer telefonu w rękach
    prywatnej firmy ankietującej (numer nie był "Raiffeisenowy", a dzwoniąca
    wyraźnie powiedziała, że przeprowadza ankietę "na zlecenie Raiffeisen Bank")?