  • 11. Data: 2002-07-19 14:57:43
    Temat: Re: "Skarga" na Millennium
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Maciej Piotrzkowski"

    > Trzeba było odebrać. Dla klientów d.BG prowizja za wydanie karty była
    > zwracana w kolejnym m-cu użytkowania karty.

    przeciez napisałem dlaczego nie odebrałem - nie chodzi o te 15 zl prowizji ;-))
    poczekam z tym r-kiem troszeczke - a nuż jakiś podgląd internetowy wymyślą
    a poużywam sobie KK BZWBK i KK BPHPBK - obie z podglądem w internecie

    Przy okazji - operacja tą drugą z 14 VII, autoryzowana, nawet nie pokazuje w
    sezamie blokady kwoty - w WBK jednak kwota zablokowana jest widoczna
    *** blad ***