  • 1. Data: 2007-01-17 20:51:08
    Temat: Sez@m w BPH i zgłaszanie problemów
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gmail.com>

    Czy ktoś korzystał z sekcji "Zgłaszanie Problemów" w Sez@mie BPH i uzyskał
    jakąs konstruktywną odpowiedź na swój problem ?

    Ja dostaję tylko jedną:
    proszę skontaktować się z oddziałem lub infolinią

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://warszawa.3mam.net

  • 2. Data: 2007-01-17 21:12:59
    Temat: Re: Sez@m w BPH i zgłaszanie problemów
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Czy ktoś korzystał z sekcji "Zgłaszanie Problemów" w Sez@mie BPH i uzyskał
    > jakąs konstruktywną odpowiedź na swój problem ?
    >
    > Ja dostaję tylko jedną:
    > proszę skontaktować się z oddziałem lub infolinią

    Tak, zawsze moje problemy były rozwiazywane. Ostatnio dotyczyły braku opcji
    powiadomień do kart płatniczych. No i sie pojawiły :)

    A w czym problem?

    Darek

  • 3. Data: 2007-01-17 22:24:50
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 17 Jan 2007 22:12:59 +0100, Darek napisał(a):

    > Tak, zawsze moje problemy były rozwiazywane. Ostatnio dotyczyły braku opcji
    > powiadomień do kart płatniczych. No i sie pojawiły :)

    Łał! Chwała Tobie, już sobie ustawiam :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 4. Data: 2007-01-18 07:09:54
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Łał! Chwała Tobie, już sobie ustawiam :)

    Wiesz, kiedyś były ale w pewnym momencie chciałem zmienić adres mailowy (na
    ten z powiadomieniami SMS) a tu zonk - nie da się. No i napisałem. I
    naprawili.

    Darek

  • 5. Data: 2007-01-18 09:06:50
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 18 Jan 2007 08:09:54 +0100, Darek napisał(a):
    > Wiesz, kiedyś były ale w pewnym momencie chciałem zmienić adres mailowy (na
    > ten z powiadomieniami SMS) a tu zonk - nie da się. No i napisałem. I
    > naprawili.

    Ja pamiętam że w dwa dni po uruchomieniu nowego sez@ma były powiadomienia do
    kart płatniczych, a potem amba je zjadła... Kiedy się ponownie pojawiły?

    Pozdrawiam,

  • 6. Data: 2007-01-18 10:26:04
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Kiedy się ponownie pojawiły?