  • 1. Data: 2007-01-17 20:51:17
    Temat: Przewalutowania w ING online?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Czy sam sposob przewalutowania w ING bank on-line jest zgodny z prawem? W
    systemie transakcyjnym nie widac kursu po jakim dokona sie przewalutowania
    (gra w ruletke)? Tabele publikowane na stronie maja charakter czysto
    informacyjny, jak podaje bank. Skoro tak, to na jakiej podstawie odbywa sie
    to przewalutowanie? Co na to prawo konsumenckie? Jak kupuje cos w sklepie to
    wiem ile za to zaplace, przewalutowujac srodki finansowe jestem calkowicie
    pozbawiony takiej informacji.

  • 2. Data: 2007-01-17 21:01:18
    Temat: Re: Przewalutowania w ING online?
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > wiem ile za to zaplace, przewalutowujac srodki finansowe jestem calkowicie

    a jak placisz karta rozliczana w USD za towar w Republice Czeskiej to po
    jakim konkretnie kursie zostanie przeliczona korona na USD i PLN...
    w momencie wykonywania transakcji sie tego nie dowiesz...

    chociaz w ww. przypadku tel. do banku powinien pomoc w okresleniu
    aktualnego kursu walutowego

  • 3. Data: 2007-01-18 19:42:10
    Od: "Tom" <tomash_p WYTNIJ @poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sklepie to wiem ile za to zaplace, przewalutowujac srodki finansowe jestem
    > calkowicie pozbawiony takiej informacji.

    kurs bedzie taki, jaki jest w aktualnej tabeli
    inny nie powinien byc, chyba ze w momencie skladania zlecenia zmienialaby
    sie tabela...