  • 1. Data: 2011-02-04 10:52:26
    Temat: Sesję elixir w Polbanku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Tak się ostatnio zdarzyło, że wysyłałem kilka przelewów ze między swoimi
    kontami i zawsze wychodzący był z Polbanku. Wysyłałem do różnych banków i
    za każdym razem przelew dochodził kolejna sesją. Przed wczoraj wysłałem
    pierwszą a przyszło drugą. Wczoraj wysłałem trzecią przyszło dzisiaj
    pierwszą itd. Czyżby jakiś nowy ficzer od Półbanku?

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2011-02-04 12:13:24
    Temat: Re: Sesję elixir w Polbanku
    Od: luc <b...@g...net>

    On 4 Lut, 11:52, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > pierwszą a przyszło drugą. Wczoraj wysłałem trzecią przyszło dzisiaj
    > pierwszą itd. Czyżby jakiś nowy ficzer od Półbanku?

    Może dostałeś się na:
    http://niepoprawni.pl/files/images/klienci-comizrob.
    jpg
    ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2011-02-05 15:40:26
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    xbartx wrote:
> [...]
    > Przed wczoraj wysłałem pierwszą a przyszło drugą. Wczoraj wysłałem
    > trzecią przyszło dzisiaj pierwszą itd. Czyżby jakiś nowy ficzer od

    Polbank księguje przelewy wych. do -1godz przed sesją.

    zobacz sobie tu:
    http://kiedykasa.pl

    --
    Pozdrowienia!