  • 1. Data: 2011-02-04 11:19:54
    Temat: Jeszcze nikt? Rajfi kupil Polbank
    Od: lukz <l...@w...vp.pl>

    Heh, moze sie cos zmieni na lepsze.. ;)

    http://www.tvn24.pl/-1,1691625,0,1,polbank-idzie-wnb
    sprece-austriakow,wiadomosc.html

  • 2. Data: 2011-02-04 11:26:39
    Temat: Re: Jeszcze nikt? Rajfi kupil Polbank
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    cztery wiadomosci nizej...

  • 3. Data: 2011-02-05 15:30:58
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 4 Lut, 12:19, lukz <l...@w...vp.pl> wrote:
    > Heh, moze sie cos zmieni na lepsze.. ;)

    Na lepsze?
    Wezmą co najgorsze z Rajfiego i Polbanku:P

    Powstanie drogi bank z niskim oprocentowaniem depozytów i marnymi
    kartami kredytowymi posiadający kiepski
    interfejs internetowy i kolejki w oddziałach:P

  • 4. Data: 2011-02-05 15:57:14
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Krzysiek wrote:

> [...]
    > marnymi kartami kredytowymi posiadający kiepski
    > interfejs internetowy i kolejki w oddziałach:P

    Patrząc na wcześniejszą historię fuzji/przejęć, to
    niestety to co piszesz może okazać się prorocze :(

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 5. Data: 2011-02-09 10:37:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" iijs0t$dpm$...@n...onet.pl

    > Patrząc na wcześniejszą historię fuzji/przejęć, to
    > niestety to co piszesz może okazać się prorocze :(

    Wnioskowanie tego typu jest odpowiednie zwykłym ludziom.
    Prorocy nie posługują się myśleniem, ale czerpią wiedzę
    wprost od wszechwiedzącego Boga.

    Inna sprawa, że wg mnie czerpanie wiedzy od/u Boga jest
    oparte na rozumnym myśleniu. Jednak astronom czy fizyk
    (przepowiadający trajektorię lotu pocisku czy czas
    zaćmienia Słońca) nie jest prorokiem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'