  • 11. Data: 2009-06-03 09:20:30
    Temat: Re: Santa Kroes
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "totus"

    > Bardzo mi nie pasuje. Nie po to się zbiera podatki by dopłacać do stoczni,
    > która ma najbardziej konkurencyjne pochylnie w Europie. Coś musi mieć
    > jednak
    > mniej konkurencyjne skoro trzeba dopłacać. Stawiam na właściciela i
    > zarząd.

    Czyli szaty są rozdzierane w interesie dealu ukraińskiego właściciela?

  • 12. Data: 2009-06-03 09:37:31
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Użytkownik "totus"

    > Czyli szaty są rozdzierane w interesie dealu ukraińskiego właściciela?

    a jak... zresztą kapitał ukraiński to w ogóle dobrze brzmi... tak jak
    demokracja socjalistyczna... ale w końcu pecunia non olet...

  • 13. Data: 2009-06-03 09:44:28
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "totus"

    > Czyli szaty są rozdzierane w interesie dealu ukraińskiego właściciela?

    Nie są rozdzierane szaty, a tylko chodzi o zasady, jakie mają
    obowiązywać w Unii, jak już musimy w nie być.

    Jak do przemysłu motoryzacyjnego płynie gruby strumień pomocowy, a
    dodatkowo Niemcy mogąc wybrać partnera dla Opla z Europy (Fiat),
    wybierają konsorcjum kontrolowane przez kapitał z Rosji (w dużej mierze
    państwowy), to ja już wolę Ukrainę. W końcu to córka, choć wyrodna, ale
    jednak córka, Najjaśniejszej Rzeczypospolitej (o czym w Pomrocznej się
    często zapomina) :)

  • 14. Data: 2009-06-03 09:53:13
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Wybory do Sejmu i Senatu w 2007 roku - zostały przeprowadzone w dniu 21
    października 2007 roku

    21:55, 22.11.2007 /PAP, Reuters
    Sprzedaż Stoczni Gdańsk blisko finału

    I sprawa jasna.

  • 15. Data: 2009-06-03 09:54:13
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    tak sie gra sie w te karasie

  • 16. Data: 2009-06-03 10:02:10
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

> [...]
    > państwowy), to ja już wolę Ukrainę. W końcu to córka, choć wyrodna, ale
    > jednak córka, Najjaśniejszej Rzeczypospolitej (o czym w Pomrocznej się

    W mojej ocenie żadna argumentacja i przykłady nie usprawiedliwiają
    utrzymywania nierentownych przedsięwzięć z podatków. Oczywiście mam
    świadomość, że większość jest innego zdania i rozumiem mechanizm, że
    silniejszy wykorzystuje słabszego oraz to, że większość chce żyć kosztem
    mniejszości.

  • 17. Data: 2009-06-03 10:08:48
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    21:55, 22.11.2007 /PAP, Reuters
    Sprzedaż Stoczni Gdańsk blisko finału

    W połowie października władze Stoczni Gdańsk ogłosiły, że jej właścicielem
    do końca roku będzie spółka ISD Polska, należąca w większości do
    ukraińskiego Donbasu. Kierownictwo ISD zapowiada, że chce w najbliższych
    latach uczynić z gdańskiego zakładu przodującą stocznię w Europie.
    ===========

    Tak więc deal się skraca.
    Widac także tym, z 4 pomrocznej, którzy go ukręcili.
    4 pomroczna opchła kolebke i załatwiła jej finansowanie z naszej kieszeni, a
    ściemniała co innego.
    Coś sie posypało.
    Stąd płacz i wymyslanie cudów na kiju.

  • 18. Data: 2009-06-03 10:59:17
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    totus pisze:

> [...]
    > świadomość, że większość jest innego zdania i rozumiem mechanizm, że
    > silniejszy wykorzystuje słabszego oraz to, że większość chce żyć kosztem

    Zasadniczo masz rację. Żeby jednak ta racja miała praktyczne znaczenie,
    to prezydentem przyszłej, traktatowej, UE musiałby zostać Janusz Korwin
    Mikke.

    Na to niestety się nie zanosi !

    Skoro zatem jesteśmy skazani tak , czy inaczej na rządy socjalistów, to
    patrzmy przynajmniej na ich lepkie łapki i naciskajmy, by stosowana była
    równa miara w tych chorych regulacjach.

    Niestety ogólnie jestem sceptyczny i obawiam się, że za jakieś 20 lat
    kraje rozsądne takie, jak Wielka Brytania, czy kraje Skandynawskie,
    wypiszą się z tej wspólnoty i pozostanie jedynie kontynentalna Europa, w
    której losowo zapytany młody człowiek o to, co wie na temat II wojny
    światowej , odpowie po niemiecku , że w latach 1941-1945 poprzedniego
    wieku armii niemieckiej, choć była liczna i dobrze zorganizowana, nie
    udało się, po mimo wysiłków, uchronić niektórych mniejszości narodowych
    przed wieloma pogromami dokonywanymi przez tubylców na obszarze Europy
    wschodniej. Nic dziwnego zresztą , że tak powie, bo swoją wiedzę
    historyczną zawdzięczać będzie licznym Uniwersytetom Fundacji Batorego
    rozsianym po całym kontynencie w ramach budowy "społeczeństwa otwartego"
    i ogólnoeuropejskiemu koncernowi medialnemu "Agora" z siedzibą w Warszawie.

    I raczej niewiele można na to poradzić. Taki "trynd"

  • 19. Data: 2009-06-03 11:24:08
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

> [...]
    > Warszawie.
    >
    > I raczej niewiele można na to poradzić. Taki "trynd"

    Rozumiem, że handlując na giełdzie nabywa się pewnego nawyku przepowiadania.
    Ja jednak nie widzę związku z moim zdaniem na temat dopłat do kichowatych
    stoczni i Twoją projekcją na temat wypowiedzi Niemców oraz ich domniemanej
    wiedzy historycznej w przyszłości. Na początku wątku Ty się martwiłeś, że
    nie możemy dopłacać, a ja się z tego cieszę i to jest oś tej rozmowy, a nie
    to co nienarodzeni Niemcy będą mieli w głowach za 50 lat. A trynd jaki jest
    to każdy widzi. Jesteśmy w wielowiekowym trendzie spadkowym z małą korektą w
    latach 1918-1939 jako falą 2 i teraz od 1989, która traktuje jako falę 4.

  • 20. Data: 2009-06-03 11:28:01
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    totus pisze:
> [...]
    > latach 1918-1939 jako falą 2 i teraz od 1989, która traktuje jako falę 4.

    W ramach sprostowania.
    Ja nie pisałem o młodym Niemcu, tylko o losowo wybranym młodym
    Europejczyku :)