eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSamo życie...Samo życie...
  • Data: 2004-03-03 20:54:36
    Temat: Samo życie...
    Od: "Grzesiek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W związku ze zmianą numeru rachunku bankowego mojego operatora telefonicznego
    poszedłem do banku, aby uaktualnić listę rachunków, na które mogę robić
    przelewy przez internet. Dałem pani blankiet z nowym numerem, podbity przez
    Pocztę Polską ( w tym miesiącu musiałem opłacić go tradycyjnie ) i poprosiłem o
    zmianę numeru w systemie na aktualny... Po chwili zostałem poinformowany, że
    przelew właśnie został puszczony... Na szczęście pieniądze odzyskałem jeszcze
    tego samego dnia, choć wstępnie dostałem propozycję poczekania 2 tygodni na
    uwzględnie reklamacji przelewu przez Dialog.
    Pozdrawiam, Grzsiek


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1