  • 11. Data: 2021-06-16 18:04:22
    Temat: Re: SMS od PKO BP w niedzielę.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Jun 2021 17:04:46 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > JF -- w Lidlu smaczne polskie jabłka po 1.5 pln za kilogram...
    > Czekam ;) na kopertę w SVG -- 250mm na 180mm, która na papierowym
    > wydruku tyle będzie miała z dokładnością lepszą niż promilowa...

    Nie - ja Ci moge wyslac w Postscripcie lub danych drukarki.
    A ty masz sobie wydrukowac pare razy i zobaczyc jakie sa rozrzuty :-)

    J.

  • 12. Data: 2021-06-16 19:41:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" i...@4...net

    > Nie - ja Ci moge wyslac w Postscripcie lub danych drukarki.
    > A ty masz sobie wydrukowac pare razy i zobaczyc jakie sa rozrzuty :-)

    Drukarskie rozrzuty są niemal niemierzalne -- nieraz drukowałem coś dwakroć
    na tej samej stronie, bo za pierwszym razem zabrakło atramentu. Jeśli dobrze
    włożę papier i dam drukowanie w wysokiej jakości, raczej nie znajdę odchyłek.
    (tekst jest czarniejszy -- niewiele ponadto)

    Pisałeś, że ,,każdy potrafi'' czy jakoś podobnie, więc myślałem, że też potrafisz.

    W SVG mam dziwny błąd. Radiator użył <DIV> i jest OK, to znaczy nie znajduję
    odchyleń, a znalazłbym większe niż 0.1 mm na 25cm. Ale Mieszkanie mam bez
    <DIV> -- i jest zonk, więc daję korektę wielką na kilka pikseli. (daję width
    w mm a pod viewbox podaję korektę -- przykładowo 1478 zamiast 1485)

    Ale przyślij to, co możesz. ;) [szkoda, że może mniej niż każdy]

    Może mam złe sterowniCe drukarskie... ;)
    W TeXu 'mm' był 'milimetrem' na wydruku,
    ale była inna drukarka -- wówczas prestiżowa z PCL5...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``. Felix Lee

  • 13. Data: 2021-06-26 17:52:32
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 14 Jun 2021 02:16:15 +0200, Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    wrote:

    >Zadzwonię jutro u zapytam w PKO.
    Dzwoniłaś? Co powiedzieli?

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 14. Data: 2021-06-26 19:47:38
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-26 o 17:52, WAM pisze:

    > Dzwoniłaś? Co powiedzieli?

    Normalnie zapomnialam, bo w dzień miałam dużo spraw do zalatwiania.
    Moze to automat wysyła i kolejkuje, a na mnie wypadło w niedzialę.
    Spieszyło im się mnie powiadomić o przedłużeniu polisy ubezpieczeniowej
    od 25 lipca.

    --
    animka

  • 15. Data: 2021-06-26 20:30:13
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 26 Jun 2021 19:47:38 +0200, Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    wrote:

    >Normalnie zapomnialam, bo w dzień miałam dużo spraw do zalatwiania.
    >Moze to automat wysyła i kolejkuje, a na mnie wypadło w niedzialę.
    To nie automat. Zadzwoń by się upewnić.

    WAM

  • 16. Data: 2021-06-27 02:16:41
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-26 o 20:30, WAM pisze:

    > To nie automat. Zadzwoń by się upewnić.

    Zadzwonię. Położę sobie kartkę przed nosem, żeby nie zapomnieć.

    --
    animka