  • 1. Data: 2005-09-18 12:53:29
    Temat: SKOK lokata 200000
    Od: "aba" <a...@o...pl>

    Szukam miejsca do ulokowania 200000 zl na 1/2 lub rok. Nie interesuja mnie zadne
    fundusze inwestycyjne. Zauwazylam ze skoki daja oprocentowanie lokat 5.7 % to
    1.5% wiecej niz najlepsze lokaty w bankach. Prosze o informacje o jakis ukrytych
    ewentualnych dodatkowych kosztach (jestem byla klientka BPH wiec nic mnie nie
    dziwi)lub zagrozeniach utraty wkladu. Ewentualnie info jezeli jest cos na rynku
    rownie atrakcyjnego.
    ABA

  • 2. Data: 2005-09-18 14:32:17
    Temat: Re: SKOK lokata 200000
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-09-18 14:53, osobnik podający się za aba, śmiał stwierdzić, iż:
    > Prosze o informacje o jakis ukrytych
    > ewentualnych dodatkowych kosztach (jestem byla klientka BPH wiec nic mnie nie
    > dziwi)lub zagrozeniach utraty wkladu.

    Z ciekawości, o jakich ukrytych i dodatkowych kosztach piszesz?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2005-09-18 14:54:20
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Sep 2005 16:32:17 +0200,
    osoba podpisana: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>
    napisała:
    > Dnia 2005-09-18 14:53, osobnik podający się za aba, śmiał stwierdzić, iż:
    >
    > Z ciekawości, o jakich ukrytych i dodatkowych kosztach piszesz?
    Pewnie o stopniu skomplikowania TOiP bph w porównaniu do "średniej".

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    The man who understands one woman is qualified to understand pretty well
    everything.
    -- Yeats

  • 4. Data: 2005-09-18 16:09:24
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

    Żadna instytucja finansowa w Polsce nie powinna mieć ukrytych opłat i
    kosztów. Jeśli pobiera opłatę, której nie ma w TOiP lub w regulaminie usługi,
    to należy to REKLAMOWAĆ.
    Aby skorzystać z oferty SKOKu, należy się do niego zapisać:
    1. Wnieść wkład członkowski
    2. Opłacać składki członkowskie
    3. Opłacać koszty ROR
    4. Wpłacać minimum comiesięczne na IKSa
    5. I dopiero wtedy można założyć lokatę.

    Przy takiej sumie szukałbym lokaty negocjowanej. Albo wrzuciłbym do rachunku
    oszczędnościowego typu eMax Plus (mBank), Plus Konto (VW Bank direct) lub OKO
    (ING).
    Najwyżej oprocentowanych lokat szukałbym w Eurobanku, AIG Banku, VW Bank
    direct i Getinie.

  • 5. Data: 2005-09-18 16:55:25
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-09-18 16:54, osobnik podający się za Kamil Jońca, śmiał
    stwierdzić, iż:
    > Pewnie o stopniu skomplikowania TOiP bph w porównaniu do "średniej".

    Czytelna, fakt, nie jest, ale przy lokatach?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2005-09-18 17:55:09
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Sep 2005 18:55:25 +0200,
    napisała:
    > Dnia 2005-09-18 16:54, osobnik podający się za Kamil Jońca, śmiał
    > stwierdzić, iż:
    >
    > Czytelna, fakt, nie jest, ale przy lokatach?

    A do lokat nie trzeba mieć roru przypadkiem ? poza tym w przpadku BPH to
    nawet przy lokatach bym uważał :-}

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    A fanatic is a person who can't change his mind and won't change the subject.
    - Winston Churchill

  • 7. Data: 2005-09-18 18:33:02
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-09-18 19:55, osobnik podający się za Kamil Jońca, śmiał

    Nie, tylko do lok@ty (ta internetowa).

    > poza tym w przpadku BPH to nawet przy lokatach bym uważał :-}

    No więc tym bardziej pytam o te tajemnicze, ukryte opłaty :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 8. Data: 2005-09-18 20:33:23
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik aba napisal dnia 2005-09-18 14:53:
    > Szukam miejsca do ulokowania 200000 zl na 1/2 lub rok. Nie interesuja mnie zadne
    > fundusze inwestycyjne.

    A ja bym jednak polecał je. There are no sentiments in real business :)

    Pozdraw
    --
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm